جانشین احتمالی کی‌روش در استادیوم بود جانشین احتمالی کی‌روش در استادیوم بود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جانشین احتمالی کی‌روش در استادیوم بود

جانشین احتمالی کی‌روش در استادیوم بود

آی اسپورت: پایان دیدار ایران برابر ژاپن با حسرت دوباره فوتبال ایران همراه بود؛ طلسم ۴۳ ساله باقی ماند و به چهار سال بعد موکول شد. در شرایطی که پیش بینی می‌شد تیم رنکینگ اول آسیا بتواند با نمایش موفق در جام ملت‌های امارات و در شرایطی که رقبای بزرگی مثل عربستان، استرالیا و کره جنوبی حذف شده بودند، در جدال با تنها رقیب خود یعنی ژاپن به این طلسم خاتمه دهد با شکست سه گله به کار پایان داد تا این چشم بادامی‌ها باشند که به انتظار صعود یکی از دو تیم قطر و امارات در فینال و دستیابی به ششمین عنوان قهرمانی باشند.

کارلوس کی‌روش بعد از تجربه دو جام جهانی و دو جام ملت‌ها به همراه تیم ملی ایران، در پایان دیدار مقابل ژاپن ترانه معروفی را به عنوان حسن ختام کار هشت ساله در ایران اعلام کرد و با خداحافظی در رختکن با بازیکنان و انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش به پایان کار خود قطعیت بخشید.

گزینه جانشینی کی روش در هزاع بن زاید بود؟

در شرایطی که فدراسیون فوتبال ایران نیز بعد از پایان جام جهانی روسیه و ارائه پیشنهادی شش ماهه به کارلوس کی‌روش برای حضور روی نیمکت تیم ملی نشان داد برای آینده تیم ملی به دنبال برنامه جدیدی است، باید دید چه گزینه‌ای را در ذهن خواهد داشت.

مطمئنا حرکت فدراسیون فوتبال که ناگفته نماند تصمیم وزارت ورزش نیز در آن دخیل بوده نیازمند این است تا آنها به بهترین شکل ممکن به دنبال ارائه برنامه‌ای مناسب برای ادامه حرکت فوتبال ایران باشند. حضور در رنکینگ اول آسیا طی سالیان اخیر و صعود بدون دردسر به جام جهانی موضوعی است که فوتبالدوستان را امیدوار می‌کند با حضور یک سرمربی صاحبنام این مسیر را بار دیگر دنبال کرده و آن را به شکل مطلوبی به سرانجام برسانند.

حتما بخوانید:  آملی‌لاریجانی: حوادث اخیر مهندسی شده است

یکی از گزینه‌هایی که پیش از این نیز نامش برای حضور در فوتبال ایران و خصوصا بعد از جام جهانی داغ بود، هروه رنارد است؛ سرمربی موفق تیم ملی مراکش که به جرات می‌توان آنها را از نظر شکل تیمی و تاکتیکی برترین تیم گروه ایران نامید که با بدشانسی از صعود بازماندند.

هروه رنارد، یک مربی فرانسوی است که هدایت تیم ملی مراکش را در جام جهانی روسیه عهده‌دار بود و در اولین بازی مقابل تیم ملی ایران روی گل بخودی بازی را واگذار کرد. آنها در ادامه‌ی جام نیز نمایش موفقی برابر اسپانیا و پرتغال به اجرا گذاشتند که در نهایت از دستیابی به جواز صعود بازماندند. رنارد امشب در جایگاه ویژه هزاع بن زاید دیده شد.

او یکی از مربیان موفق در فوتبال آفریقا محسوب می‌شود که سابقه دو عنوان قهرمانی در جام ملت‌های این قاره به همراه زامبیا (۲۰۱۲) و ساحل عاج (۲۰۱۵) را در کارنامه دارد. او هرچند در دوران بازیگری سابقه حضور در تیم مطرحی را در کارنامه ندارد اما حضور روی نیمکت تیم‌هایی همچون زامبیا، مراکش، ساحل عاج، آنگولا و لیل فرانسه را تجربه کرده است. سبک خاص تهاجمی او موضوعی است که او را به یک مربی محبوب و صاحب سبک تبدیل کرده است.

او البته حواشی جالب توجهی نیز در زندگی ورزشی و شخصی خود دارد که از جمله آن می‌توان به حضور در دنیای مدلینگ اشاره کرد و ازدواج با ویوان دلی است. ویویان دلی همسر سابق برونو متسو، است که چندی پیش به دلیل سرطان درگذشت.

هروه رنارند طرفدار پاریسن ژرمن است و بارها در دیدارهای این تیم حضور یافته و در مصاحبه‌های خود مدعی شده تنها روزی به فرانسه بازمی‌گردد و هدایت تیمی از این کشور را برعهده می‌گیرد که نام آن تیم پاریسن ژرمن باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *