جدیدترین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا جدیدترین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جدیدترین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا

جدیدترین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اسامی ۲۵ استانی که محدودیت‌های جدید از روز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز در آنها اعمال می‌شود را اعلام کرد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مصوبات جلسه امروز این ستاد را اعلام کرد و از اعمال محدودیت های ضد کرونا در ۸۹ شهرستان در وضعیت بحرانی این بیماری خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رییسی درباره چهل و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور ییس جمهور و دیگر اعضا تشکیل شد، گفت: در این جلسه رییس جمهور بر مباحث مطرح شده در جلسه ای که با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد و همچنین رهنمودهای ایشان، مروری داشتند. در این جلسه گزارشهای مختلفی ارایه شد. آخرین وضعیت کرونا و اقدامات انجام شده نیز مطرح شد و روسای کمیته ها گزارش هایی ارایه دادند و در ارتباط با تشکیل قرارگاه عملیاتی ستاد ملی نیز بحث شد.

وی درباره مصوبات جلسه امروز گفت: مصوبات مهمی امروز به تصویب رسید. هفته گذشته ۴۳ شهرستان در وضعیت بحرانی بودند که در گروه های شغلی دو، سه و چهار محدودیت ایجاد شده بود. این محدودیت ها به مدت یک هفته دیگر در این شهرستانها تمدید شد.

رییسی گفت: با توجه به اینکه الگوی بیماری در استان تهران و البرز شبیه هم است و مراوادات زیادی بین این دو استان صورت می گیرد، مقرر شد مصوبات در ارتباط با استان تهران، در ارتباط با استان البرز هم وضع شود و این موضوع تصویب شد.

وی افزود: همچنین بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز، ۴۶ شهرستان جدید نیز به مدت یک هفته شامل محدودیتهای گروه شغلی دو، سه و چهار شدند و این محدودیتها با توجه به شرایط استانها قابل تمدید است. در مجموع ۸۹ شهرستان فعلا دچار محدودیت در رده های شغلی دو، سه و چهار هستند.

حتما بخوانید:  سند برکناری عزیزی خادم از سوی فدراسیون فوتبال

اسامی ۲۵ استانی که محدودیت‌های جدید از روز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز در آنها اعمال می‌شود

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *