جزئیات آتش‌سوزی عمدی خودرو‌ها در ستارخان جزئیات آتش‌سوزی عمدی خودرو‌ها در ستارخان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزئیات آتش‌سوزی عمدی خودرو‌ها در ستارخان

جزئیات آتش‌سوزی عمدی خودرو‌ها در ستارخان

ایسنا: درپی انتشار ویدیویی از به آتش کشیدن چند دستگاه خودروی سواری در محله ستارخان، پلیس تهران بزرگ از شناسایی عامل این اقدام خبر داد.

در همین رابطه لینک زیر را بخوانید:

آتش‌سوزی مشکوک چندین خودرو در تهران

ساعاتی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که توضیحات آن بیانگر به آتش کشیده شدن چندین دستگاه خودروی سواری در یکی از کوچه های واقع در محله ستارخان تهران بود. در توضیحات این ویدیو همچنین خصومت شخصی دلیل این اقدام اعلام شده بود.

جزئیات آتش‌سوزی عمدی خودرو‌ها در ستارخان

در همین راستا مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد که این حادثه حوالی ساعت ۴:۳۰ بامداد روز جمعه در محله ستارخان رخ داده و درپی آن ماموران کلانتری در محل حاضر شده و پس از تشخیص آتش نشانی درمورد عمدی بودن این حریق اقدامات خود برای شناسایی عامل یا عاملان این آتش سوزی را آغاز کردند.

همچنین تیم هایی از پلیس امنیت عمومی نیز در این پرونده که منجر به آتش گرفتن هفت دستگاه خودروی سواری شده بود، مشارکت داشتند و با اقدامات انجام شده که شامل بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و دیگر اقدامات فنی و پلیسی بود، صبح امروز عامل این آتش سوزی از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت.

برابر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اقدامات ماموران برای دستگیری این فرد در حال انجام است و متهم به زودی دستگیر می شود. تا زمان دستگیری نمی توان به طورقطع از انگیزه این اقدام صحبت کرد و آنچه که در مورد خصومت شخصی مطرح شده یکی از دلایل دارای احتمال قوی بوده اما دلیل قطعی پس از دستگیری متهم مشخص خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  وضعیت اسف‌بارِ مسکن؛ اجاره تخت‌های خوابگاه!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *