جزئیات اجرای متناسب سازیِ حقوق بازنشستگان جزئیات اجرای متناسب سازیِ حقوق بازنشستگان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزئیات اجرای متناسب سازیِ حقوق بازنشستگان

جزئیات اجرای متناسب سازیِ حقوق بازنشستگان

باشگاه خبرنگاران: محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش خبری ۲۱ درباره جزئیات اجرای مرحله متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: مرحله دوم متناسب سازی به تایید مراجع قانونی رسید و قرار بود اجرای آن از اول ۱۴۰۰ باشد.

وی افزود: اما شب گذشته با نمایندگان بازنشستگان تامین اجتماعی جلسه ای داشتیم و احساس کردیم که بازنشستگان علاقه مند هستند قبل از سال ۱۴۰۰ علی الحساب مبلغی را دریافت کنند به همین دلیل از شب گذشته با هماهنگی بانک رفاه، واریز مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت علی الحساب به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه واریز مرحله دوم متناسب سازی از نیمه شب، شب گذشته آغاز شد و تا ۸ شب، امشب ادامه داشت، گفت: این مبلغ به حساب ۳ میلیون و ۶۰۰ بازنشسته واریز شد و درواقع تمام واریزی‌ها ۴هزار میلیارد تومان بود.

وی درخصوص اقدامات صورت گرفته برای اجرای مرحله دوم متناسب سازی، گفت: همکاری جدی کانون های بازنشستگی، مجلس شورای اسلامی و دولت شکل گرفت که اقدام خوبی را آفرید، که در نهایت اختصاص ۹۰ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۰ تصویب شد.

شریعتمداری ادامه داد: به محض ابلاغ اعتبار از سوی دولت در سال ۱۴۰۰، متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی استمرار پیدا خواهد کرد و حقوق این گروه از بازنشستگان مشابه بازنشستگان کشوری خواهد شد.

جزئیات واریز بیمه بیکاری کرونا به حساب جاماندگان

وزیر کار درخصوص بیمه بیکاری جاماندگان، گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوبه پرداخت بیمه بیکاری برای ماه های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ را تصویب کرد، افرادی که در سامانه بیمه بیکاری وزارت کار ثبت نام کرده بودند، این مقرری را دریافت کردند.

حتما بخوانید:  بوی گرانِ ماه مهر، جامدادی یک میلیون تومان!

وی با اشاره به اینکه افرادی که مقرری بیمه بیکاری کرونا را دریافت کردند ۷۷۰ هزار نفر بودند، اضافه کرد: اما ۵ هزار نفر که شماره حساب و یا شماره شبا اشتباه در سامانه وارد کرده بودند و با اطلاعات آنها کامل نبود، موفق به دریافت نشدند.

شریعتمداری افزود: در نهایت اطلاعات آنها تا ماه گذشته اصلاح و تکمیل شد و لیست آنها در اختیار خزانه دولت قرار گرفت و برای برخی تا این لحظه پرداخت شده و برخی تا روزهای آتی دریافت خواهند کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *