جزئیات بازداشت مدیران جمعیت امام علی(ع) جزئیات بازداشت مدیران جمعیت امام علی(ع) | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزئیات بازداشت مدیران جمعیت امام علی(ع)

جزئیات بازداشت مدیران جمعیت امام علی(ع)

روزنامه شرق نوشت: مؤسس جمعیت امام علی دستگیر شد. در زمینه این دستگیری و پیگیری‌های انجام‌شده، سخنگوی روابط عمومی جمعیت امام علی(ع) توضیحاتی ارائه کرد.

وی با این توضیح که هنوز دلیل دستگیری اعضای جمعیت مشخص نیست، گفت: «روز یکشنبه مأموران با حضور در منزل شارمین میمندی‌نژاد، مؤسس جمعیت و همسرش زهرا رحیمی مدیرعامل را دستگیر کردند.

روز گذشته به خانواده شارمین میمندی‌نژاد گفته‌اند که با حضور در دادسرای اوین به همراه وکیل انتخابی و همین‌طور وثیقه برای تعیین تکلیف مراجعه کنند.  در حال‌ حاضر ما هیچ اطلاعی از وضعیت آنان نداریم.

نماینده جمعیت امام علی با اشاره به اینکه فعالیت‌های معمول جمعیت امروز از سر گرفته شده گفت: «آنچه در خانه‌ها اتفاق می‌افتاده امروز ادامه داشته. به‌صورت کلی جمعیت امام علی مجوزش تاریخ اعتبار دارد و تمام فعالیتش در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی صورت گرفته است. دلیل دستگیری کی‌منش و افرازه اقدام علیه امنیت ملی عنوان شده است».

وی گفت: «تا جایی که بتوانیم به بچه‌ها خدمت‌رسانی می‌کنیم. هدفی که جمعیت دارد، نمی‌تواند تحت‌الشعاع این مسئله قرار بگیرد. این احساس که فعالیتی که در راستای منافع کشور و بدون چشم‌داشت و هیچ‌گونه دریافت مالی و با خلوص نیت انجام می‌شود.

جمعیت امام علی‌(ع) فعال در حوزه کمک‌های داوطلبانه در مناطق محروم و مناطق تحت آسیب‌های اجتماعی، همواره مورد انتقاد بوده‌ است. این جمعیت از سال ۲۰۱۰ به عضویت شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد، ECOSOC، درآمده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ضرر بزرگ به رونالدو؛ ۲ سال حقوق برای تجاوز!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *