جزئیات سری جدید «هفت» از زبان افخمی جزئیات سری جدید «هفت» از زبان افخمی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزئیات سری جدید «هفت» از زبان افخمی

جزئیات سری جدید «هفت» از زبان افخمی

خبرآنلاین: بهروز افخمی می‌گوید فعلا مشکلش این است که وقتی بر می‌گردد دقیقا باید به کدام مدل از فیلم‌های سینمای ایران انتقاد کند چون فیلم‌های تیره و سیاه نمای مورد انتقاد او حالا دیگر روی پرده هم حتی نمی‌روند و نوبت اکران بدست نمی آورند.

جزئیات سری جدید «هفت» به روایت بهروز افخمی

بهروز افخمی از برنامه هفت گفت که دوباره روی آنتن می‌رود. او البته از دغدغه‌هایش سخن گفت. از اینکه نمی داند دقیقا در شرایط امروز سینما چه بسازد که دوباره همان میزان دو سال قبل بیننده و البته منتقد جدی داشته باشد.

بهروز افخمی که علی فروغی خبر بازگشتش به آنتن را رسانه‌ای کرد ، می‌گوید: «راستش تقریبا برنامه مان بازگشت از نیمه دی ماه است. قرار است چند قسمتی را قبل از جشنواره روی آنتن باشیم و در طول جشنواره هم بتوانیم با جدیت کارمان را ادامه بدهیم.»

مهمترین سئوال البته درباره هفت این است که آیا افخمی با فراستی به آنتن شبکه سه بر می گردد یا نه؟ او می گوید: «راستش هنوز قطعی نیست. به خود مسعود هم گفتم. او الان دو برنامه روی آنتن دارد. من هم بیاورمش خود شما خبرنگارها می گویید مگر قحط الرجال است! الان او در کتاب‌باز هست و در شبکه ۴ هم اگر اشتباه نکنم سینما شب را دارد. به مسعود گفتم اگر می‌خواهد باشد ، باید اقلا یکی از این برنامه ها را نرود. البته وقتی با هم گپ زدیم ترجیحش این بود که برنامه‌هایش را ادامه دهد.»

در آخرین سری از برنامه هفتی که افخمی ساخت ، سعید قطبی زاده و صدرعاملی هم به عنوان کارشناس حضور داشتند ، آیا باز او به سراغ این دو می رود؟ خودش می گوید: «راستش هنوز قطعی نیست اما خیلی دوست دارم که قطبی زاده و فراستی کنارم باشند. زوج خوبی می شود ولی صدرعاملی عزیز به گمانم در کنارمان نباشد.»

حتما بخوانید:  دادستان کهگیلویه، برادر خود را بازداشت کرد

آیا برنامه هفت ضبطی خواهد بود یا زنده؟ افخمی می گوید: «به من بود دوست داشتم زنده نباشد و برنامه تولیدی بسازم ولی ماهیت برنامه هفت زنده است. خودم آن ۱۵ قسمت تولیدی برنامه را خیلی دوستش داشتم .حالا قرار شده برای شبکه ۵ یک برنامه آموزش سینمایی بسازم . آن برنامه تولیدی خواهد بود، مثل همان هفت اولیه مورد علاقه خودم.»

اما چه شد که افخمی رفت و حالا چرا بر می گردد؟ خودش می گوید:«راستش خودم هم آن یک ماه آخر سری قبل هفت یعنی همان دو سال قبل خسته شده بودم. مثل فیلمی بود که تمام شده و داشتم الکی کش می دادم.

ماجرا این بود که همه حرف‌مان را درباره آن سبک سینمایی سیاه نما زده بودیم و حملات و انتقادهای مان را انجام داده بودیم اما حالا دیگر آن سبک از سینما این قدر جایگاهش را از دست داده که اکران هم نمی گیرند و این فیلم های کمدی جای شان را گرفتند.

البته که این فیلم ها هم دیگر از آن طرف بوم افتادند و جای نقد دارند ولی ما آن زمان می گفتیم این فیلم های سیاه نما دارند مردم را از سالن های سینما دور می کنند و کلی هم با انتقاد روبرو بودیم. حالا آن آدم ها زور می زنند اما نوبت اکران هم بدست نمی آورند. برای همین ماندم که وقتی می رویم روی آنتن دقیقا چه باید بسازیم!»

او البته پایان بامزه‌ای برای این گفت و گو دارد. دلیلی که شاید باعث شود دور جدید حضورش در هفت با حاشیه‌های کمتری مواجه شود:«راستش یک حقیقتی هم هست که نمی خواهیم همه مان باور کنیم. اینکه هم آن دوستانی که فیلم های تاریک به قول خودشان روشنفکری و جشنواره ای می‌سازند و هم من و فراستی؛ همه ما پیر شده‌ایم! دیگر انرژی آن شکل دعواها را نداریم!»

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *