جنبش فتح: ایران یک ریال هم به ما کمک نکرده! جنبش فتح: ایران یک ریال هم به ما کمک نکرده! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جنبش فتح: ایران یک ریال هم به ما کمک نکرده!

جنبش فتح: ایران یک ریال هم به ما کمک نکرده!

«اسامه القواسمی» عضو «شورای انقلابی (جنبش) فتح» و سخگوی رسمی این جنبش با هجمه به ایران، ادعا کرد که ایران حتی یک ریال هم به فلسطین کمک نکرده است. اما حماس این موضوع را رد کرد و گفت که ایران کمک های زیادی به فلسطینی کرده است.

پایگاه خبری «العربیه» به نقل از جنبش فتح مدعی شده است که در تجمعات اعتراضی اخیر در تهران، علیه فلسطین شعار داده شده است که این جنبش آن را محکوم می کند!

بنا بر ادعای برخی رسانه‌های خارجی در تجمع هایی که در اعتراض به بحران کم آبی در ایران برگزار شده بود، معترضان شعارهایی علیه فلسطین سر داده اند.

جنبش فتح: ایران یک ریال هم به ما کمک نکرده است

همچنین «خبرگزاری فارس» در خبری نوشت: این اظهارات القواسمی با واکنش «محمد البریم» معروف به «ابومجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین روبه‌رو شد.

ابومجاهد در صفحه فیسبوک خود نوشت: بزرگ و کوچک می‌دانند که ایران چقدر از ملت فلسطین و مقاومت آن دفاع کرده و یکی از بازرترین نهادهای حمایتی، موسسه «شهید فلسطین» است که حامی خانواده‌های شهداست؛ طرح‌های توسعه‌ای که ایران به دور از رسانه‌ها، اجرایی کرده نیاز به اجازه کسی ندارد.

وی ادامه داد: آقای اسامه از رنج مردم نوار غزه، گرسنگی و فقر آن در تمامی زمینه‌ها و کمک‌ها برای کاستن از این رنج چه می‌داند؟ این مردم همچنین خوب می‌دانند چه کسی آنها را تحریم کرده و در محاصره آنها شریک بوده است(در اشاره به تحریم‌های تشکیلات خودگردان به ریاست محمود عباس علیه نوار غزه).

ابومجاهد تصریح کرد؛ فتح باید بداند ایران اولین کشوری است که «سفارت اسرائیل» در تهران را به سفارت فلسطین تبدیل کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پایان فاجعه‌بارِ «پایتخت»؛ کاش ادامه ندهید

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *