جنجالِ «اولدترافورد»، یونایتد – لیورپول را لغو کرد جنجالِ «اولدترافورد»، یونایتد - لیورپول را لغو کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جنجالِ «اولدترافورد»، یونایتد – لیورپول را لغو کرد

جنجالِ «اولدترافورد»، یونایتد – لیورپول را لغو کرد

ورزش سه: دیدار دو تیم منچستریونایتد – لیورپول لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

قرار بود امشب راس ساعت ۲۰:۰۰ به وقت ایران دیدار دو قدرت سنتی فوتبال انگلیس یعنی منچستریونایتد و لیورپول در استادیوم اولدترافورد برگزار شود. در صورت برتری لیورپول در این مسابقه منچسترسیتی به عنوان قهرمانی دست می یافت، اما آشوب های پیش از این دیدار در نهایت منجر به لغو آن شد.

جنجالِ «اولدترافورد»، یونایتد - لیورپول را لغو کرد

هواداران منچستریونایتد امروز در اعتراض به عملکرد گروه مالکان باشگاه و گلیزرها در مقابل استادیوم اولدترافورد تجمع کرده و آشوب به پا کردند. در نهایت شرایط برگزاری دیدار یونایتد مقابل لیورپول مهیا نشد و اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد این مسابقه در تاریخی که متعاقبا اعلام خواهد شد برگزار می شود.

در بیانیه باشگاه منچستریونایتد آمده است: “بعد از بحث و گفت و گو بین پلیس، سازمان لیگ برتر، شورای ترافورد و دو باشگاه ، دیدار ما مقابل لیورپول به دلیل رعایت نکات ایمنی و امنیتی به تعویق افتاد. اکنون به زودی در مورد تاریخ جدید مسابقه با لیگ برتر مذاکره خواهد شد.

هواداران ما علاقه زیادی به باشگاه منچستریونایتد دارند و ما کاملا به حق آزادی بیان و اعتراض مسالمت آمیز آگاهی داریم. با این حال ما از بروز اخلال در تیم و اقداماتی که سایر هواداران کارکنان و پلیس را در معرض خطر قرار می دهد ابراز تاسف می کنیم. ما از پلیس برای حمایت شان تشکر می کنیم و در تحقیقات بعدی به آنها کمک خواهیم کرد.”

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *