جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد

جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد

برترین‌ها: بازی پرسپولیس و سپاهان از مدت ها قبل شروع شده بود، مصاحبه های جنجالی و گل سر سبد آن مصاحبه ی سیاوش یزدانی که تهدید کرد و فحش ناموس داد و در نهایت خودش هم گل پیروزی پرسپولیس را زد. بازی حالا تمام نشده انگار، مشت و لگد و صحبت های عجیب قلعه نویی که تمام پشت برانکو ماندن هایش را یک مهندسی تفسیر کرده! و این ویدئوهایی که از اصفهان می آید…این گزارشی است از شب عجیب نصفِ جهان

تهدید هواداران پرسپولیس

سیاوش یزدانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در لیگ برتر گفت: به هواداران پرسپولیس توصیه می‌کنم به اصفهان نیایند زیرا تأمین امنیت آن‌ها با خداست. بهتر است که آن‌ها به اصفهان نیایند.

تهدید سپاهان به کناره‌گیری از جام حذفی

سازمان لیگ اعلام کرد در بازی‌های جام حذفی به دلیل تک مسابقه بودن قانون ۵۰-۵۰ برای تماشاگران دو تیم در نظر گرفته شده  اما این موضوع مخالفت جدی اصفهانی‌ها را به همراه داشت.

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: هم باشگاه و هم مسؤولان ذی‌ربط در استان، با تقسیم ۵۰ درصدی سکوهای ورزشگاه نقش جهان در نیمه‌نهایی جام‌حذفی مخالف هستند.

او ادامه داد: اگر تصمیم قطعی بر انجام بازی نیمه نهایی جام حذفی از سوی سازمان لیگ به این شیوه گرفته شود، از جام‌حذفی کنار می‌کشیم.

کتک خوردن هواداران پرسپولیس در اصفهان

در روز برگزاری بازی با تسمه و چاقو و اسپری فلفل از تماشاگران پرسپولیسی استقبال شد.

جنجال های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد

جنجال‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *