جنگ باورنکردنی جادوگرها در لیگ برتر فوتبال جنگ باورنکردنی جادوگرها در لیگ برتر فوتبال | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جنگ باورنکردنی جادوگرها در لیگ برتر فوتبال

جنگ باورنکردنی جادوگرها در لیگ برتر فوتبال

طرفداری: روزی که خداداد عزیزی در تلویزیون گفت جادوگر مایع بر جادوگر فوتی پیروز شد خیلی ها با توجه به لحن و سبقه خداداد، تصور کردند عزیزی شوخی می کند اما متاسفانه درباره لیگ برتر چیزهای می شنویم که اصلا شوخی نیست.

وقتی فدراسیون فوتبال هیچ ابایی از همکاری با رمال مقیم کلاک کرج ندارد و رییس فدراسیون که باید با این پلیدی ها برخورد کند، در برنامه امن تلویزیونی اش به صراحت می گوید هر کس نفس حقی داشته باشد و بتواند با نفس و قلمش به ما کمک کند، استقبال می کنیم نتیجه اش همین است که مدعیان رمالی و جادوگری به سمت باشگاه های ما هجوم می برند!

امروز روزنامه ایران ورزشی از جادوگری نوشته که اصرار دارد با یک تیم لیگ برتری همکاری کند. جادوگری که به سرمربی تیم هشدار داده مراقب باشد اخراج نشود اما این تنها مورد مشکوک در لیگ برتر نیست.

جنگ باورنکردنی جادوگرها در لیگ برتر فوتبال

رمال پیر روی دست جادوگر کرجی بلند شد!

به گفته یک شخص نزدیک به جادوگر کلاک کرج، این شخص از تنها کسی که در لیگ برتر حمایت می کند یک سرمربی جوان است. سرمربی جوان که در این فصل خوب نتیجه گرفته، باخت غیرمنتظره را در شرایطی تجربه کرد که گویا جادوگر کلاک گفته بود حاضر نیست در آن بازی حامی اش باشد چرا که سرمربی تیم رقیب از جادوگری که در شهر ایذه سکونت دارد کمک گرفته بود و جادوگر کرجی بنا به دلایلی خودش را با آن رمال پیر طرف نمی کند.

در ظاهر این روایت به شوخی شبیه است اما وقتی نشانه ها را کنار هم قرار می دهید به نتایج شگفت انگیزی می رسید؛ یک سرمربی بعد از نتایج ضعیفی که برایش رقم خورده، پرسان پرسان سراغ جادوگر پیر ایذه می رود و از او کمک می خواهد. این کمک خواستن با بازی تیم این مربی و تیم مربی تحت حمایت جادوگر کرجی همزمان می شود و این تیم در این دیدار بازنده از زمین بیرون می آید.از کلاهبردار شمالی تا مدعی کرامات در حاشیه تهران

حتما بخوانید:  تصویری که صدای استقلالی‌ها را درآورد

همچنین پیش از این روایت هایی درباره شخص رمالی که مدعی جادوگری است و در شمال سکونت دارد شنیده می شد. این شخص که چند وقت پیش تلاش کرده بود به تیم شمالی لیگ برتر نزدیک شود و مدیران باشگاه و سرمربی حتی او را به ورزشگاه راه نداده بودند، حالا ادعا می کند اخیرا به یک تیم قعرنشین پیوسته و حضور او باعث شده این تیم شروع به جمع آوری امتیاز کند. این کلاهبردار شمالی ادعا می کند می تواند این تیم ته جدولی را در لیگ برتر نگه دارد!

شخص دیگری در پاکدشت که مدعی کرامات است، خودش را به تیم دیگری در لیگ برتر نزدیک کرده و همچنین مربی دیگری هم که سابقه همکاری با رمالی در ملارد و رمال دیگری در شهر ری را دارد، دوباره به یکی از این دو رمال نزدیک شده و تمام این تلاش های احمقانه برای رقم زدن نتیجه، می تواند حاصل همان نگاه باشد که می گوید چه اشکالی دارد ما با انرژی مثبت کسی که نفس حقی دارد به جام جهانی برویم؟

جنگ باورنکردنی جادوگرها در لیگ برتر فوتبالپشت پرده روابط جادوگر کلاک به زودی در طرفداری

باورش سخت است اما یک عالم آشنا به علوم غریبه به مربی معتقدی که برای رهایی از شر این خرافات به او پناه برده گفته است؛ متاسفانه در فوتبال ما خیلی ها به این راه ناصواب کشیده شده اند. این سرمربی طی سه هفته اخیر در دو بازی با تیم هایی روبرو شده بود که سرمربیان شان متهم به همکاری با جادوگر هستند و به دلیل رفتارهای مشکوکی که در این بازی ها دیده بود تصمیم گرفت سراغ شخصی برود که از این موضوع مطلع باشد و آنچه شنیده برایش غیرقابل باور است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *