جهانگیری: اقتصاد کشور همچنان سرپا ایستاده است جهانگیری: اقتصاد کشور همچنان سرپا ایستاده است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جهانگیری: اقتصاد کشور همچنان سرپا ایستاده است

جهانگیری: اقتصاد کشور همچنان سرپا ایستاده است

خبرگزاری فارس: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز(شنبه) در تماس تلفنی با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ایام اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) را تسلیت گفت و از عدم امکان حضور در راهپیمایی اربعین به دلیل شیوع بیماری کرونا ابراز تأسف کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر تحریم های ظالمانه آمریکا و مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا دو مشکل اصلی در کشور هستند گفت: امیدواریم با همراهی دولت و ملت و دعای خیر علما و مراجع تقلید بتوانیم از مشکلات و فشارهای بی سابقه با سربلندی عبور کنیم.

جهانگیری از رهنمودهای مراجع عظام تقلید به خصوص در ایام شیوع کرونا قدردانی کرد و گفت: دولت همواره توجه ویژه ای به رهنمودهای راهگشای مراجع عظام تقلید در امور مختلف داشته است.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه آمریکایی‌ها فشار‌ها و تحریم‌های بی سابقه‌ای را علیه ملت ایران اعمال کرده اند، گفت: هدف آن‌ها فروپاشی اقتصاد ایران بود، اما دولت با برنامه ریزی اجازه نداد که آن‌ها به اهداف خود دست پیدا کنند و خوشبختانه به فضل الهی اقتصاد کشور همچنان سرپا ایستاده است.

جهانگیری: اقتصاد کشور همچنان سرپا ایستاده است

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی نیز در این تماس تلفنی با اشاره به گلایه های مردم نسبت به وضعیت معیشتی گفت: گرانی و فشارهای اقتصادی مردم را رنج می دهد که لازم است برای کاهش این فشارها برنامه ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه باید راهکارهایی اجرایی نسبت به حل مشکلات کشور اقدام شود گفت: حل مشکلات پیش رو نیازمند به کارگیری درایت و راهکارهای عقلانی است که امیدوارم با تلاش ها و پیگیری مسئولین شاهد حل این مشکلات باشیم.

حتما بخوانید:  برآورد اولیه از نتایج انتخابات پارلمانی انگلیس

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی همچنین بر ضرورت توجه مسئولین به گسترش تعامل با دنیا تاکید و خاطرنشان کرد: افزایش تعاملات بین المللی و استفاده از ظرفیت های کشورهای خارجی نیز می تواند در حل مشکلات کشور موثر باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *