جواد محتشمیان، آن‌قدرها هم جواد خیابانی نیست! جواد محتشمیان، آن‌قدرها هم جواد خیابانی نیست! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جواد محتشمیان، آن‌قدرها هم جواد خیابانی نیست!

جواد محتشمیان، آن‌قدرها هم جواد خیابانی نیست!

برترین‌ها: روزنامه اعتماد یادداشت تند و تیزی علیه جواد محتشمیان منتشر کرده، یادداشتی که البته به نوعی نظر برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی هم هست و از دیروز او رابا جواد خیابانی مقایسه می‌کنند، گر چه که برخی دیگر از کاربران هم گزارش محتشمیان را آن قدرها هم بد نمی‌دانند، بخشی از یادداشت «اعتماد» را بخوانید:

محتشمیان، سال‌هاست گزارشگری بازی‌های تیم ملی والیبال را به نام خودش سند زده و تنها گاهی اجازه می‌دهد کیومرث کرده هم چند بازی را گزارش کند.  بزرگ‌ترین تحلیلش رسیدن یا نرسیدن دریافت اول به پاسور است و مهم‌ترین کشفش بخش‌پذیری امتیازات دو تیم به یک عدد خاص. جز این یکسری اطلاعات اضافی و تکیه کلام‌هاست که در طول بازی مدام تکرار می‌شود. مثلا اگر بازی به ست پنجم کشیده شود، بینندگان حداقل پنج بار طول و ارتفاع تور والیبال را از سوی گزارشگر بازی می‌شنوند.

البته گاهی محتشمیان در قامت منتقد سرمربی تیم ملی هم ظاهر می‌شود و دستورات تاکتیکی‌اش را از راه دور روانه سالن برگزاری مسابقات می‌کند. هنوز انتقادهای عجیب او از کواچ و کولاکوویچ در جریان مسابقات جهانی یا لیگ ملت‌ها از یاد طرفداران والیبال نرفته است. بحث گزارشگری مسابقات ورزشی در صداوسیما سال‌هاست که تبدیل به یک چالش شده است. همان‌طور که گزارشگرانی مثل خیابانی، علیفر، یوسفی، سیانکی و چند نفر دیگر در فوتبال روی اعصاب هواداران قدم می‌زنند و کار را به جایی می‌رسانند که برخی ترجیح می‌دهند بی‌صدا بازی‌ها را ببینند، در والیبال دیگرانی هستند که این بلا را سر مخاطب بیاورند. سوال مهم از برنامه‌سازان صداوسیما این است که در تمام این سال‌ها آیا یک گزارشگر دیگر برای مسابقات والیبال تربیت نشده؟  اینکه یک نفر سال‌های سال برنامه‌ای را به یک سبک و روش اجرا کند چه چیزی جز ملال برای مخاطبان به همراه می‌آورد؟ 

حتما بخوانید:  ادعای رسانه اسرائیلی: ترامپ به ICU منتقل شد

راه رفتن روی اعصاب مخاطبان کی تمام می‌شود؟

راه رفتن روی اعصاب مخاطبان کی تمام می‌شود؟

راه رفتن روی اعصاب مخاطبان کی تمام می‌شود؟

راه رفتن روی اعصاب مخاطبان کی تمام می‌شود؟

راه رفتن روی اعصاب مخاطبان کی تمام می‌شود؟

راه رفتن روی اعصاب مخاطبان کی تمام می‌شود؟

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *