حمایت سخنران ختمِ خواهرِ روحانی از فریدون حمایت سخنران ختمِ خواهرِ روحانی از فریدون | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمایت سخنران ختمِ خواهرِ روحانی از فریدون

حمایت سخنران ختمِ خواهرِ روحانی از فریدون

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام محمود رستگاری، سخنران مراسم ختم خواهر رئیس‌جمهوری ساعتی قبل در حسینیه شهدای سرخه و در حضور حجت‌الاسلام روحانی، رئیس دولت و برادرش «حسین فریدون» اظهار کرد: بنا بر آیات قرآن، پیغمبران، معصومان و ابدال همواره مورد آزار و اذیت بوده‌اند؛ چراکه راه و هدف بزرگی را انتخاب کردند و باید در این راه آزارها را تحمل می‌کردند.

رستگاری با اشاره‌ به آیه‌ای از قرآن کریم مبنی بر آن که انبیای پیش از پیامبر اسلام هم مورد آزار و تکذیب قرار می‌گرفتند، گفت: خود پیامبر اکرم (ص) می‌فرمودند من و پیامبران پیش از من همواره مورد اذیت دشمنان بوده‌ایم.

حمایت پامنبریِ سخنران ختمِ خواهرِ روحانی از فریدون

وی با خطاب قرار دادن روحانی، رئیس‌جمهوری و حاضران گفت: یوسف صدیق نه به خاطر حسادت بیگانگان، بلکه به خاطر حسادت خودی‌ها و برادران به چاه افتاد و رنج و مصیبت دید؛ این رنج‌ها تا آن‌جا ادامه پیدا کرد که وقتی کیل یوسف را در بار بنیامین پیدا کردند، به یوسف گفتند اگر او دزدی کرده، قبلا هم برادری داشت که دزد بود؛ اما یوسف سخن را در دل ریخت و آشکار نکرد.

سخنران مراسم ختم خواهر رئیس‌جمهوری گفت: برادران یوسف حتی به یعقوب هم گفتند که پسر تو دزدی کرده است؛ می‌خواهم بگویم نسبت دزدی و دروغ برای همه هست.

رستگاری ادامه داد: قرآن می‌گوید اگر این راه را انتخاب کردید و به آن رأی دادید؛ بدانید که در اموال و انفستان مورد آزمایش قرار می‌گیرید و از ناحیه فاسقان اذیت می‌شوید.

وی با اشاره به شأن نزول آیه مورد استناد خود گفت: وقتی مسلمانان از مکه به مدینه هجرت کردند؛ کفار اموال آن‌ها را در مکه مصادره کردند؛ در مدینه هم یهودیان مدینه آن‌ها را اذیت کردند اما قرآن فرمود اگر هدف بزرگی دارید، لازمه‌اش تقوا و صبر است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پوشاک، شب عید گران نمی‌شود

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *