حمله‌ی تُند و تیز به ظریف؛ قرآن را تحریف کردی حمله‌ی تُند و تیز به ظریف؛ قرآن را تحریف کردی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله‌ی تُند و تیز به ظریف؛ قرآن را تحریف کردی

حمله‌ی تُند و تیز به ظریف؛ قرآن را تحریف کردی

روزنامه اصولگرای جوان در اعتراض به سخنان اخیر ظریف در مورد دستاوردهای برجام، با ادبیات و لحن بسیار تند از رئیس دستگاه دیپلماسی کشور انتقاد کرد.

«جوان» در یادداشت خود آورده است: کاش این سخن جناب ظریف را هرگز نشنیده بودیم که گفت: «کسانی که می‌گویند برجام هیچ کاری نکرد، باید شرایط دو سال گذشته را با شرایط امروز مقایسه کنند… یک خرده بعضی‌ها کفران نعمت کردند. یادشان نبود. بالاخره شکر نعمت باید می‌کردیم و باید بکنیم.

روزنامه جوان: آقای ظریف شما و روحانی سهم ماندگاری در فریب دینی دارید

لئن شکرتم لازیدنکم ولئن کفرتم ان عذابی لشدید.

کاش می‌شد به آسانی گفت: «نشنیده می‌گیریم آقای ظریف!»، اما بهتر از هر چیز آن است که بگوییم «سرزنش نمی‌کنیم آقای ظریف، اما فراموش هم نمی‌کنیم.

سخن جناب ظریف همه علوم نقلی و عقلی و همه تجربه‌های علمی و فلسفی بشر را به سخره می‌گیرد. هم تحریف قرآن شریف است، هم خلاف منطق و خلاف عقل و هم خلاف سیاست ورزی.

باورپذیرتر است که بپذیریم نظام ریاضیاتی جهان به هم ریخته و دو به اضافه دو از این پس می‌شود پنج، تا بپذیریم که برجام یک معاهده کامل بود و امریکا و اروپا در به هم خوردن آن و رسیدن ایران به وضع کنونی، نقشی ایفا نکردند و یا اگر هم نقشی داشته‌اند، معلول کفر نعمت منتقدان برجام بوده است!

او چگونه محاسبه کرد که شرایط امروز ایران، مصداق «عذاب شدید» است؟! باز بهتر است از جناب ایشان بشنویم که به فرض، امروز در عذاب عظیم هستیم.

چگونه خداوند عذاب شدید خود را بر ملت مسلمان ایران که صبورانه با تحمل سختی‌ها، دولت و حکومت را در مقابله با تحریم‌ها و کاستی‌ها و سوءمدیریت‌ها و البته مبارزه با فساد‌ها و رانت‌خواری‌ها یاری می‌رسانند، نازل می‌کند، آن هم به دست ترامپ و نتانیاهو و بن‌سلمان و نه مطابق سنت الهی خویش به دست ملائکه مقربین؟!

حتما بخوانید:  ۱۶ آذر؛ گلایه سلحشوری از کیهان، کنایه زیدآبادی به روحانی، موضع بسیج درباره دانشجو

جناب ظریف باید به وسعت و عمق اندیشه بشری سخن گفت: نه به سطح گفت‌وشنود‌های میرای کوچه و بازار!

این گونه با ذکر آیاتی از قرآن مجید، پای خود را از معرکه بیرون کشیدن و پای خدا و منتقدان را به میان آوردن، سهم بزرگ جناب روحانی و جناب ظریف در توسعه مفهوم «فریب دینی» است که در تاریخ می‌ماند و فراموش نمی‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *