حمله باورنکردنی باشگاه پرسپولیس به بیرانوند! حمله باورنکردنی باشگاه پرسپولیس به بیرانوند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله باورنکردنی باشگاه پرسپولیس به بیرانوند!

حمله باورنکردنی باشگاه پرسپولیس به بیرانوند!

ورزش سه: قرمزهای پایتخت در این بیانیه که دقایقی پس از شکست در سوپرجام منتشر شد، اقدام بیرانوند را «پا گذاشتن روی گرده» پرسپولیس دانسته و نوشتند: «پرسپولیس این روزها شرایط عجیب و غریبی دارد. گویی رقابتی در گرفته است که هر کس هر گونه می‌تواند پای خود را روی گرده پرسپولیس می‌گذارد و فشار می‌دهد به گونه‌ای که نتواند از جای برخیزد، هرچند پرسپولیس از این نامرادی‌ها بسیار دیده  و هر بار برخاسته است.»

در ادامه پرسپولیس با کنایه نسبت به بیرانوند نوشته است: «این روزها کسی نیست که نداند پرسپولیس یکی از سخت‌ترین دوران‌های خود را سپری می‌کند و طبعا انتظار نداشتیم کسی مانند علیرضا بیرانوند که همین حالا حضورش در اروپا و قبل از آن حداقل بخشی از توفیق و اوج خود در تیم ملی و جام جهانی گذشته را مدیون پرسپولیس است، چنین رفتار و رویه‌ای را در پیش بگیرد. او حق دارد مطالبه خود را پیگیری کند ولی ما در این باره سخن نمی‌گوییم. او همین حالا همین درآمد دلاری و یورویی را از صدقه پرسپولیسی دارد که در چنین بزنگاهی قرار گرفت و بیرانوند تا پای تهدید دبیرکل فدراسیون فوتبال به طرح شکایت در کنفدراسیون پیش رفت تا جلوی صدور کارت بازی دروازه‌بان جدید پرسپولیس گرفته شود.»

پرسپولیس با اشاره به مذاکرات چند روز اخیر ادامه داده: «در روزهای گذشته تلاش کردیم وی را متقاعد و راضی کنیم که مهلت بدهد ولی حاضر به این امر نشد، در حالی که خوب می‌دانست مدیرعامل جدید پرسپولیس در میانه انبوهی از مشکلات تازه وارد این عرصه شده است و اندکی زمان لازم است تا مشکلات رفع و رجوع شود.»

حتما بخوانید:  مشایخی: تلویزیون برای ضایع کردن من برنامه‌ریزی کرد

حمله باورنکردنی باشگاه پرسپولیس به بیرانوند!

این بیانیه که یادآور حمله رسانه‌ای پرسپولیس به فرشاد احمدزاده است، نوشت: «به یاد علیرضا بیرانوند می‌آوریم که به لطف حضور در پرسپولیس، بدان حد اوج گرفت که در جام جهانی بدرخشد و در بازگشت به جای آن‌که قدردان پرسپولیس باشد برای این تیم شاخه و شانه کشید. با وجود قراردادی که داشت از انجام تعهدات سر باز زد تا باشگاه را وادار به عقد قراردادی جدید کند که هم رقم آن افزون بود و هم در آن بند جدایی قرار داد تا پس از آن به طور مرتب باشگاه را تحت فشار قرار دهد و با همین پشتوانه، باشگاه را در مقاطعی دیگر وادار به پذیرش شرایط خود نمود. این‌ها واقعیت‌هایی هستند که در زمان خود به گونه دیگری وانمود شدند و حقیقت از هواداران پنهان شد.»

در پایان بیانیه با تکرار موضع قبلی آمده است: «مطالبه علیرضا بیرانوند در مقابله انبوه بدهی‌ها و مشکلات مالی پرسپولیس رقمی به حساب نمی‌آید. این پول را پرداخت خواهیم کرد ولی چرخ روزگار خواهد چرخید و کسی چه می‌داند که روزگار آبستن چه حوادثی است ولی بیرانوند خود خوب می‌داند که هر بار زورش رسیده است پرسپولیس و هوادارانش را چگونه تحت فشار قرار داده است.»

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *