حمله به احمدی‌نژاد: به مردم گفتی خس و خاشاک حمله به احمدی‌نژاد: به مردم گفتی خس و خاشاک | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله به احمدی‌نژاد: به مردم گفتی خس و خاشاک

حمله به احمدی‌نژاد: به مردم گفتی خس و خاشاک

روزنامه اعتماد: قاسم میرزایی‌نیکو؛ نماینده سابق مجلسدر یادداشتی ضمن کنایه دوباره به محمود احمدی نژاد به خاطر «خس و خاشاک» نامیدن بخشی از جامعه، از نحوه برخورد نمایندگان مجلس با ظریف انتقاد کرد.

او نوشت:

* این مجلس روش و منش خودش را دارد و دولت باید خود را با اینها هماهنگ کند و چرا ندارد؛ این مجلس با برچسب انقلابی، کارش را خوب بلد است؛ با استیضاح، سوال، فریاد، فشار و تبلیغات ضدمخالف و البته امتیازگیری. در این مدت کوتاه مانند شروع هر مجلس، وزرا و در رأس آن رییس‌جمهوری در افتتاحیه برنامه و راهبردهای خود را برای نمایندگان بیان و قرار این است که با هم مرور کنند. اما دلواپسان خیلی انقلابی و مدعی که خمیرمایه ایشان اتفاقا تکرار روزهایی است که بسیاری از این بزرگواران اصلا آن روزها نبودند و ربطی هم به آن ندارند و مثلا حضرات ‌عالیرتبه در کمیسیون فرهنگی در حال تمدید گرین‌کارت برای این روزهای حساس بوده‌اند تا کار فرهنگی اساسی کنند از ریشه! متفکرین‌شان که بازماندگان دوره پیش هستند، برجام را در مجلس آتش زدند، تومار و پلاکارد و شعار و نمایشنامه‌های مدل ترامپی در لباس مخالف.

* جالب آنکه همه فریادها هم به ‌جای امریکا، بر سر این دولت و وزرایی است که توسط حاکمیت و با اجازه مستقیم دستگاه‌های امنیتی و نظارتی گام برداشته‌اند. ما هیچگاه در مسائل امنیت ملی، اختلاف جناحی نداشتیم و اکثریت متفق‌القول بودیم و گوش به فرمان.

* با حضور ظریف – نماد دیپلماسی – در صحن علنی، سناریوی دیگری اجرا شد؛ ترامپ و رفقایش در همین چند روز گذشته در جلسه مجازی شورای امنیت از همین مدل رفتارها روی میز گذاشتند و در این جلسه، ایران و دیپلماسی ایران دست بالا را داشت و بازنده آن امریکای ترامپی بود؛ ما واقعا با خودمان چند چندیم؟! چه هدف و برنامه و خط و ربطی است که به‌ جای توجه و بزرگ کردن حمله کشورها به حرکت امریکا برای خروج از برجام، باید دولت و وزارت خارجه شلاق‌خور شوند و آویزان؟! سر قضیه کجاست و این رفتار دوگانه از کجا آب می‌خورد؟!

حتما بخوانید:  استقلالِ نیم فصل دوم کهکشانی می‌شود

* عامل همه بدبختی‌های کشور به راستی چه‌ کسی است؟ عامل تحریم؟ عامل توقف فروش نفت؟ عامل عدم تأمین منابع ارزی؟ عامل حمله به سفارت عربستان و انگلیس؟ عامل سقوط هواپیمای اوکراینی؟ عامل شعارهای عراقی در مجامع علنی مثل مسابقات ورزشی و کوچه و خیابان علیه ایران؟ یا رفتار جنبش‌های فلسطین و… با ایران با وجود سرمایه‌گذاری کلان در این حوزه‌ها؟! حتی عامل و خط جاسوسی ترور سردار سلیمانی؟ عامل شبکه‌های خروج اطلاعات اساسی کشور و عامل هدر رفتن سرمایه‌های کلان توسط مفسدان اقتصادی از درون سیستم؟ و…؟! عامل این همه کیست؟

* خیلی از این آقایان که امروز در مجلس هستند، زمان دولت هاله نور پست‌های کلیدی داشتند، از آن روزها بگویند و از کارنامه مشعشع و منورشان و البته رییس‌جمهوری آن دولت که علنی به مردم گفت «خس و خاشاک» و البته امروز کلید مذاکره را هم زده و بر ترامپ سلام کرده، همان طور که به بوش نامه نوشت و کسی آخ هم نگفت و حالا خیز برداشته برای از خودگذشتگی در انتخابات ۱۴۰۰!

* دولت دل‌انگیز همسایه، کشوری که سلول‌هایش مدیون ایران است و قرار بود مصوبه خروج امریکا را دنبال کند بر عکس عمل کرده و در کمال آرامش با امریکا دنبال پیمان و معاهده است؟! احساس نمی‌کنیم سرمان بی‌کلاه مانده؟! امروز سهم ما در بازار و دیپلماسی آنجا چیست و جایگاه‌مان کجاست؟

* حمله به ظریف، توهین و ناسزا گفتن علنی، حرف‌های دون شأنِ حتی یک کلاس درس – چه رسد به «خانه ‌ملت» – در پخش زنده از کجا سرچشمه می‌گیرد؟! به کدام دین و آیین و وجدان و مسلک و مرام در ماه حرام اجازه داریم فحش بدهیم؟! اجازه داریم متر نکرده پاره کنیم و هرچه به دهان‌مان می‌رسد، بگوییم؟! آیا بین ذهن و دهن یک نقطه بیشتر فرق است؟! چرا وقتی نمی‌توانیم ذهن‌مان را کنترل کنیم، دهان‌مان را نمی‌بندیم؟!

حتما بخوانید:  خطاب به جهانپور: چرا فریب دروغ چین را خوردید؟

* آدرس چاخان و جعلی به مردمی که حتی مشارکت نکرده‌اند و رأی نداده‌اند سر خودمان را گول مالیدن نیست؟! اینها راه‌حل‌های استراتژیک حل مشکلات اقتصادی و بحران معیشتی است؟! جالب‌تر که سر خصوصی‌سازی، خود خودی‌ها به جان هم افتاده‌اند!

* کاش امثال ظریف‌ها اگر واقعا در جبهه مردم هستند عطای اینان را به لقای‌شان ببخشند و به‌جای دفاع مقابل کسانی که دادخواست را خودشان نوشته‌اند و متهم کرده‌اند و از پیش حکم را بریده‌اند از ناگفته‌ها می‌گفت تا مردم بدانند! محرم‌تر از مردم کیست؟! مثلا بد نیست بعضی از حضرات روحانی ملبس به لباس پیامبر در کمیسیون‌ها برای وزارت خارجه معرفی و کلا تمام پست‌های تخصصی را بسپاریم به این عزیزان و خیال‌مان از دنیا و آخرت تخت باشد؛ خدا ملک شخصی اینهاست!

* ۴۰ سال زحمت فرهنگ را کشیده‌اند و شاخ‌های مجازی ازقضا فرزندان همین عزیزان هستند؛ زحمت دیپلماسی یا مثلا ریاست دانشکده فنی، هنرهای زیبا و… ریاست‌جمهوری، یکدست خالص! کلهم نور واحد! همه با هم به دست توانای این عزیزان متبرک شود تا کرونا نگیریم و حداقل زنده بمانیم؛ برای این ادعا دلیل هم هست؛ سری بزنید به کمیسیون‌های تخصصی مثل صنعت یا عمران و… ببینید مدارک اعضا چیست و چند روحانی در آنها حضور دارد صرفا جهت اطلاع و شفاف‌سازی؛ حضرت امام فرمود «جمهوری اسلامی» اما گویا داریم برمی‌گردیم به تئوری «حکومت اسلامی» و البته «حکومت اسلامی ابداعی خواص!»

سر خم می ‌سلامت شکند اگر سبویی…

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *