حمله به جهرمی با عکس‌های خصوصی ثنا اسدیان حمله به جهرمی با عکس‌های خصوصی ثنا اسدیان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله به جهرمی با عکس‌های خصوصی ثنا اسدیان

حمله به جهرمی با عکس‌های خصوصی ثنا اسدیان

برترین‌ها: ظاهرا ماجرای وس و مقابله‌ی آذری جهرمی با گردش مالی مفسده‌برانگیز خدمات ارزش افزوده، منتفعان ماجرا را عصبانی کرده و حالا آن‌ها عکس‌های خصوصی ثنا اسدیان را منتشر کرده‌اند، ثنا خواهر خانم آذری‌جهرمی است.

حمله به جهرمی با عکس‌های خصوصی ثنا اسدیان

کاربران در فضای مجازی به شدت نسبت به این اقدام غیراخلاقی واکنش نشان دادند و برخی از احمدی‌نژاد هم یاد کرده‌اند که روزگاری عکس همسر میرحسین‌موسوی را روی آنتن زنده تبدیل به ابزار کرد.

واکنش کاربران در این رابطه را بخوانید:

بهروز عزیزی، فعال رسانه‌ای با گلایه از بی‌اخلاقی مخالفان آذری جهرمی می‌گوید: آخرین کسی که عکس زن مردم را منتشر کرد، احمدی نژاد بود. آذری جهرمی چه اقدامی که کرده است که همه شرافتتان را برای تخریبش زیر پا گذاشتین و عکس بی‌حجاب اعضای خانواده‌اش را برای تخریب وی منتشر کرده‌اید؟

کاربری نوشت: مخالفان آذری جهرمی عکسهای خصوصی خواهر زن او را منتشر کرده‌اند. در همه جای دنیا، چنین سؤاستفاده‌هایی رواج دارد فقط آنها ادعای مسلمانی و اصول‌گرایی ندارند. این اقدام فقط استیصال رقبای وزیر را نشان می‌دهد.

کاربر دیگری با انتقاد از انتشار تصاویر بستگان وزیر ارتباطات نوشت: سندتون این بود!!!!!عکس خصوصی!!!! مثل زالو افتادید به شرافت و زندگی یه آدم؟! وس چیکارتون کرده که انقد…شدید.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کرونا، موقتا مجلس خبرگان رهبری را تعطیل کرد

درباره ی مدیر سایت

یک دیدگاه

  1. واقعا که مادیات با آدم چه می کند که حاضر است حتی شرفش را به خاطر نگهداشتنش زیر پایش بگذارد!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *