حمله به وزیر ورزش؛ مگر تیم ملی به فینال رسیده که درخواست معافیت دادید؟! حمله به وزیر ورزش؛ مگر تیم ملی به فینال رسیده که درخواست معافیت دادید؟! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله به وزیر ورزش؛ مگر تیم ملی به فینال رسیده که درخواست معافیت دادید؟!

حمله به وزیر ورزش؛ مگر تیم ملی به فینال رسیده که درخواست معافیت دادید؟!

روزنامه جوان نوشت: امان از محبوبیت فوتبال که از وزیر گرفته تا وکیل می‌خواهند با ریسمان آن برای خودشان در جامعه محبوبیتی دست و پا کنند.

این روز‌ها وزیر ورزش آنقدر نسبت به رشته‌های دیگر آن هم در آستانه بازی‌های آسیایی بی‌تفاوت است که هر روز برای اینکه نشان دهد یک فوتبالی تمام‌عیار است، چشمه‌های جدیدی از خود رو می‌کند.

حمله به وزیر ورزش؛ مگر تیم ملی به فینال رسیده که درخواست معافیت دادید؟!

یک روز در شرایطی که گرانی ارز سفره خیلی‌ها را کوچک کرده، چمدانی حاوی ۶۰۰ هزار دلار به روسیه می‌برد و برای یک برد فوتبالی‌ها در جام جهانی که با گل به خودی مدافع حریف به دست آمده، آن را پیشکش ملی‌پوشان می‌کند، در حالی که صدای قهرمانان المپیک و جهان را که نسبت به کم‌فروشی وزارت در پرداخت پاداش سکه‌هایشان گلایه دارند.

نمی‌شنود و روزی دیگر هم مانند پنج‌شنبه گذشته دست به قلم می‌شود و در نامه‌ای عجیب خواستار معافیت سربازی برای هفت ملی‌پوش تیم ملی فوتبال به خاطر نمایش قابل قبولشان در جام جهانی می‌شود، آن هم بدون اینکه مشاوران سلطانی‌فر به وی یادآوری کنند که اگر فوتبال به فینال جام جهانی می‌رفت درخواستش خریدار داشت، نه اینکه مانند امروز ملی‌پوشان فوتبال نتوانسته‌اند از مرحله گروهی هم بالا بیایند.

پیش از این سرمربی پرتغالی هم از مسئولان خواسته بود فوتبالی‌ها را تافته جدابافته بدانند و درخواست می‌کند که برای ملی‌پوشان فوتبال تبعیض قائل شوند و آن‌ها را از خدمت مقدس سربازی معاف کنند، آن هم در شرایطی که خیلی از جوانان این کشور جانشان را در خدمت سربازی برای دفاع از مرز‌های کشورمان فدا می‌کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  رشد ۳۰درصدی بستری‌های کرونایی در تهران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *