حمله شدید استقلالی‌ها به داور بازی با گل‌گهر حمله شدید استقلالی‌ها به داور بازی با گل‌گهر | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله شدید استقلالی‌ها به داور بازی با گل‌گهر

حمله شدید استقلالی‌ها به داور بازی با گل‌گهر

خبرورزشی: وقتی مشخص شد محمدرضا اکبریان باید برای استقلال در سیرجان قضاوت کند، بلافاصله موجی از انتقاد علیه کمیته داوران، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به‌راه افتاد که چرا این داور؟

محمدرضا اکبریان همان داوری است که چندی پیش وقتی برای قضاوت مصاف پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در تهران که با برد پرسپولیس همراه بود انتخاب شد، با استخراج قضاوت‌هایش برای این تیم، تیتر زدیم «پرسپولیس سه سال و نیم است که با این داور نباخته!» و همین تیتر سوژه طرفداران استقلال شد. وقتی کمیته داوران اسامی قاضیان دیدارهای این هفته لیگ برتر را اعلام کرد و مشخص شد محمدرضا اکبریان باید برای استقلال در سیرجان قضاوت کند، بلافاصله موجی از انتقاد علیه کمیته داوران، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به‌راه افتاد که چرا این داور؟

نکته جالب توجه درباره ارتباط این داور با دیداری که فردا برای استقلال سوت می‌زند، این بود که همین داور فصل پیش همین دیدار را در همین سیرجان برای استقلال روبه‌روی گل‌گهر سوت زده و یک اتفاق ویژه هم در آن دیدار برای استقلالی‌ها رخ داده بود. مسابقه‌ای که استقلال یک- صفر بازنده زمین میزبان را ترک کرد و در یک صحنه علی کریمی به دلیل خطای مدافع گل‌گهر در منطقه ۱۸ قدم سرنگون شد ولی داور بدون اعتنا به آن دستور به ادامه بازی داد. این روزها در صفحات مجازی و هواداری به شدت نسبت به این موضوع مطلب منتشر شده و هزاران تن از هواداران استقلال به این موضوع پرداخته‌اند اما این تنها موردی نبود که هواداران استقلال نسبت به آن موضع داشتند.

حتما بخوانید:  یک گزینه متفاوت برای اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰

حمله شدید استقلالی‌ها به داور بازی با گل‌گهر

هواداران استقلال سؤال می‌کردند:

چرا چنین داورانی نباید مؤاخذه و تنبیه شوند؟ کسی که در برنامه رضا رشیدپور به اشتباه خود درباره دیدار استقلال اعتراف کرده چرا باید باز هم برای دیدارهای استقلال سوت بزند؟ مگر قحطی داور آمده است؟ داوری که یک قهرمانی را از استقلال گرفت حق ندارد برای استقلال قضاوت کند!اکبریان فصل قبل هم با کارت اشتباه فرشید اسماعیلی را از دربی رفت محروم کرد!پنالتی روی دیاباته در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان را نگرفت!او گل سالم تبریزی به نفت مسجد سلیمان را هم مردود اعلام کرد!

استقلالی‌ها به دیدار این تیم روبه‌روی صنعت نفت آبادان در روزهای پایانی لیگ برتر هجدهم هم اشاره مستقیم داشتند. گلی که روح‌ا… باقری روی ارسال مهدی قایدی از روی خط عرضی زمین زد ولی داور اعلام کرد توپ از بیرون زمین ارسال شده و فریاد فرهاد مجیدی و کادر فنی‌اش را به آسمان بلند کرد! همان سه امتیازی که از دست استقلال رفت تا بخت قهرمانی‌اش هم از بین برود!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *