حمله نماینده شازند به ظریف: او خود گاندوست! حمله نماینده شازند به ظریف: او خود گاندوست! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله نماینده شازند به ظریف: او خود گاندوست!

حمله نماینده شازند به ظریف: او خود گاندوست!

خانه ملت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اظهارات سخیف و ضد امنیت ملی وزیر امور خارجه، نشان از عمق خیانت دولت و جریانات حامی آن دارد.

محمود احمدی بیغش در واکنش به انتشار فایل صوتی اظهارات ظریف گفت: ظریف خود گاندوست ، اما کروکودیل ها هنوز زیر آب کدر کمین کرده اند.

نماینده شازند: ظریف، خود گاندوست!

نماینده مردم شازند در مجلس افزود: بنظرم نشر گوشه هایی از مصاحبه محمد جواد ظریف در این بازه زمانی صرف نظر از اهداف پیدا و پنهان آن ، دارای دو جنبه اساسی است، یکی مساله انتشار فایل صوتی بوده و باید دقیق بررسی شود که چگونه لو رفته؟ دست چه کسانی بوده است؟ و با چه اهدافی در این مقطع زمانی آن هم توسط شبکه های بیگانه منتشر شده است.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اما مساله بسیار اساسی و مهم در نفس اظهارات سخیف و ضد امنیت ملی وزیر امور خارجه است که نشان از عمق خیانت دولت و جریانات حامی آن دارد.

احمدی بیغش تصریح کرد: متاسفانه رسوب وحشتناک در نهادهای امنیتی بوجود آمده که به نظر می رسد بسیاری از مسائل جاری کشور از دستشان خارج شده است.

وی اظهار کرد: استنباط من این است که از هر چهار فرد دولتی و امنیتی یک نفر به وادادگی مبتلا و همین مساله ضریب خود باختگی را بشدت افزایش داده است .

این نماینده مردم تاکید کرد: اقدام ظریف شلیک به قلب صندوق رای و نابودی اعتماد جامعه بود و همچنین ایجاد تشتت سیاسی برای فرار از همه اقدامات ضدملی و گرا دادن به ۵+۱ برای پیچیده کردن مذاکرات به ضرر ایران از دیگر اهداف این اقدام ارزیابی می شود.

حتما بخوانید:  پارلمان‌ اروپا «جوزف‌بورل» را جانشین موگرینی کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: اما مهمتر از هر چیزی محتوای سخیفی است که در صحبت های وزیر خارجه نهفته بوده و نشان از عمق بی اعتقادی دولت روحانی به اصل نظام و عبور از فرازهای اصلی قانون اساسی دارد و نشان می دهد که این دولت تمام عزمش را جزم کرده بوده تا کشور را به ورطه نابودی بکشاند .

نماینده مردم شازند در مجلس اظهار کرد: تردیدی باقی نمی ماند که این گفتگوی ۷ ساعته پرده از ماهیت توطئه‌ ای بر می دارد که دولت با محوریت وزارت خارجه تدارک دیده بوده و شک ندارم که تمایل روحانی برای تعویق انتخابات به منظور عملیاتی کردن این سناریوی خطرناک بود که بی تردید پشت صحنه این ماجرای کودتا شکل نیز محمد خاتمی قرار دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *