حکایت عجیب قتل یک روحانی در همدان حکایت عجیب قتل یک روحانی در همدان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حکایت عجیب قتل یک روحانی در همدان

حکایت عجیب قتل یک روحانی در همدان

برترین‌ها: روز گذشته حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی، طلبه ۴۶ ساله در شهر همدان بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به قتل رسید. بعدتر مرکز اطلاع‌رسانی ناجا اعلام کرد: فرد اصلی که اقدام به قتل روحانی همدانی کرده بود، صبح امروز (یکشنبه، ۸ اردیبهشت) در درگیری با مأموران پلیس به هلاکت رسیده است.

 لینک زیر را بخوانید: 

قتل یک روحانی در همدان به ضرب گلوله (۱۸+)

ماجرا از کجا آغاز شد؟ حوالی ظهر روز گذشته سرنشینان یک خودرو ۲۰۶ با سلاح گرم به مصطفی قاسمی تیراندازی کردند و او را به قتل رساندند.

روحانی

حجت الاسلام محمد موسوی اصفهانی از اساتید حوزه علمیه همدان با تایید خبر حمله مسلحانه به یک روحانی همدانی، گفت: حجت الاسلام مصطفی قاسمی حدود ساعت ۱۲روز گذشته از مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان خارج شد و حدود ۲۰ متر جلوتر از درب مدرسه، توسط سرنشینان یک خودرو مورد اصابت دو گلوله کلاشینکف به سر و شکم قرار گرفت که منجر به مرگ او شد.

 لینک زیر را بخوانید: 

شناسایی قاتل یک روحانی در همدان

 فرمانده انتظامی استان همدان هم ضمن تایید مرگ این طلبه ۴۶ ساله گفت: هنوز در مورد علت و انگیزه این قتل مدارکی در دست نیست.

وی در ادامه اظهار کرد که قاتل در اینستاگرام خود اعتراف به قتل این طلبه کرده است. خودرویی هم که قاتل از آن استفاده کرده، متعلق به خودش بوده است.

 لینک زیر را بخوانید: 

رسیدگی فوق‌العاده به پرونده قتل یک روحانی

همچنین رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به قتل یک روحانی در همدان از رسیدگی فوق العاده به این پرونده خبر داد.

حتما بخوانید:  کنایه‌ی صدیقی به جهانگیری: برخی دروغ می‌گویند

 لینک زیر را بخوانید: 

عامل اصلی قتل روحانی همدانی کشته شد

در نهایت خبرگزاری ایسنا به نقل از پلیس اعلام کرد: فرد اصلی که اقدام به قتل روحانی همدانی کرده بود، صبح امروز (یکشنبه، ۸ اردیبهشت) در درگیری با مأموران پلیس به هلاکت رسید.

در ادامه این اطلاعیه پلیس آمده: در پی شلیک گلوله به سمت یک روحانی و به قتل رساندن وی از سوی یکی از اوباش سابقه‌دار در همدان، تیمی ویژه از مأموران پلیس برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند. با شناسایی و دستگیری تعدادی از همدستان متهم اصلی، عامل اصلی این جنایت نیز شناسایی شد و حوالی ساعت پنج صبح امروز وی در درگیری مسلحانه با مأموران پلیس کشته شد.

در ادامه ویدئویی از صحنه قتل را مشاهده می‌کنید:

دیدن این فیلم به بیماری قلبی و کودکان توصیه نمی‌شود

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *