خاتمی:آنان که غیرت دارند با آمریکا مذاکره نمی‌کنند خاتمی:آنان که غیرت دارند با آمریکا مذاکره نمی‌کنند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خاتمی:آنان که غیرت دارند با آمریکا مذاکره نمی‌کنند

خاتمی:آنان که غیرت دارند با آمریکا مذاکره نمی‌کنند

ایرنا نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بحث مذاکره با آمریکا گفت: آنها به دنبال دیکته خواسته‌های خود و تسلیم کردن ملت ایران در برابر این خواسته‌ها هستند.

خاتمی:آنان که غیرت دارند با آمریکا مذاکره نمی‌کنند

آیت الله سید احمد خاتمی:

* کسی که غیرت دینی دارد، نسبت به دشمن بدبین است و هیچگاه به آمریکا خوش بین نمی‌شود.

* مذاکره با آمریکا و اروپا را ممنوع نمی‌دانیم اما این مذاکره سم است، زیرا آنها برای حیات خود به دنبال این مذاکره هستند.

* عاشورائیان زیر بار ذلت نمی روند و ملت، کسی را که در این مقطع با دشمن مذاکره کند، نمی بخشند.

* دشمن به دنبال دور کردن روضه، مداح و سخنران از انقلاب است در حالی که انقلاب اسلامی مکتب اهل بیت (ع) را زنده کرد.

*  یکی از مهمترین نمودهای غیرت دینی در جنبه سیاسی است و کسی که غیرت دینی دارد، دین‌ شناس بوده و آن را برنامه زندگی در نظر می‌گیرد.

* سیاست هم بخشی از زندگی است و باید با مرام دینی برای آن برنامه‌ریزی کرد؛ چنان‌که اسلام سیاستی را عین دین می‌داند که دین به آن جهت دهد، نه اینکه سیاست به دین خط و جهت دهد.

* آیت الله خاتمی تصریح کرد: کسی که برای تحلیل سیاسی دروغ بگوید، تهمت بزند و برای رسیدن به هدف وسیله را توجیه کند، مسیری غیر از دین را انتخاب کرده که چنین سیاستی ناپسند است. * برای کنار زدن رقیب صدها صفحه در فضای مجازی دروغ و تهمت منتشر می‌کنند و چنین سیاستی نه تنها عین دین نیست بلکه ضد دین در نظر گرفته می‌شود.

* تحمل سلیقه‌ها از نشانه‌های سیاست دینی است و اختلاف سلیقه نه تنها خطر نیست، بلکه سود هم دارد و امام راحل و رهبری معظم انقلاب نیز آن را به رسمیت شناختند.

حتما بخوانید:  روحانی عواقب فاجعه احتمالی را گردن بگیرد

*  امیدوار کردن دیگران و گرفتن دست کسانی که ناامید شدند، از مصداق‌های غیرت سیاسی است و در فضای گرانی‌های افسار گسیخته که رسانه های بیگانه نیز به ناامید کردن مردم دامن می‌زنند، باید کمک کرد تا هدف آنها محقق نشود.

* دشمن البته هنوز نتوانسته و نخواهد توانست مردم ما را از فردای خودشان ناامید کند و نمود آن در راهپیمایی‌ها، انتخابات و حضور گسترده مردم در تشییع پیکر پاک شهدا است.

* ایران خانه اهل بیت (ع) است و دشمنان ما را رها نمی‌کنند اما با عنایت‌های آن بزرگواران و حضور مردم در عرصه‌های دفاع از انقلاب، از این بحران‌ها گذر خواهیم کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *