خاندان آل‌سعود درگیر کرونا، ولیعهد در قرنطینه خاندان آل‌سعود درگیر کرونا، ولیعهد در قرنطینه | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خاندان آل‌سعود درگیر کرونا، ولیعهد در قرنطینه

خاندان آل‌سعود درگیر کرونا، ولیعهد در قرنطینه

خبرگزاری ایسنا: منابع به روزنامه نیویورک تایمز گفتند، تعداد اعضای خاندان سلطنتی عربستان که احتمالا به کرونا مبتلا باشند، به ۱۵۰ تن می‌رسد.

 روزنامه نیویورک تایمز آمریکا به نقل از مقامات مسؤول در بیمارستان تخصصی ملک فیصل که به مداوای اعضای خاندان سلطنتی اختصاص داده شده، نوشت: حدود ۵۰۰ تخت جهت احتمال بستری شدن اعضای خاندان سلطنتی و افراد نزدیک به آنها تعبیه شده است.

این روزنامه نوشت، نسخه‌ای از یادداشت داخلی کادر بیمارستان را دریافت کرده که در آن آمده دستوراتی برای آماده سازی پذیرش افراد وی آی پی از سراسر عربستان صادر شده است.

در این یادداشت داخلی آمده است: ما تعداد مواردی که پذیرش خواهیم کرد را نمی‌دانیم اما در آماده باش کامل هستیم. دستوراتی برای انتقال موارد مزمن از بیمارستان در اسرع وقت و اقدامات برای مداوای مبتلایان از سوی پزشکان در هر مکان دیگری وجود دارند و این برای ایجاد فضای لازم جهت پذیرش اعضای خاندان سلطنتی است.

این روزنامه به نقل از دو پزشک که با بیمارستان ملک فیصل در تماس بوده و به خاندان سلطنتی نیز نزدیک هستند،‌ نوشت: شاهزاده فیصل بن بندر بن عبدالعزیز آل سعود امیر ریاض پس از ابتلا به کرونا به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده است.

به نوشته این روزنامه، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی در پی شیوع کرونا خود را در کاخی در جزیره‌ای واقع در سواحل دریای سرخ در نزدیکی جده قرنطینه کرده است.

این روزنامه در پایان می‌افزاید، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و برخی از وزیران نیز خود را در منطقه‌ای دور دست در نزدیکی دریای سرخ قرنطینه کرده‌اند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پاسخ جهرمی به اعتصاب موبایل‌فروشانِ تبریز

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *