خبر مهم روحانی از نتایج مذاکرات وین خبر مهم روحانی از نتایج مذاکرات وین | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خبر مهم روحانی از نتایج مذاکرات وین

خبر مهم روحانی از نتایج مذاکرات وین

خبرآنلاین: حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر امروز(سه‌شنبه) در نشست با جمعی از فعالان سیاسی اظهار کرد: جای تاسف است که بعد از ۴۰ سال عده‌ای بگویند ما در انتخابات باید بین بد و بدتر انتخاب کنیم. ما باید به نقطه‌ای برسیم که بین خوب و بهتر یکی را انتخاب کنیم.

روحانی گفت: باید بخشی از روندی که امروز برای بررسی صلاحیت کاندیداها داریم و هیئت‌های اجرایی و شورای نگهبان انجام می‌دهند را بر دوش احزاب بگذاریم یعنی فیلترینگ احزاب باید صلاحیت افراد را بررسی کند.

اهم سخنان روحانی به نقل از مهر را می‌خوانید؛

*باید انتخابات پر نشاطی را برگزار کنیم و مردم در انتخابات باید به استراتژی و برنامه رأی بدهند. البته باید قانون اساسی تفسیر شود زیرا قانون در جایی به صراحت می‌گوید برنامه برعهده رئیس جمهور است و بر این مبنا است که مردم در انتخابات به رئیس‌جمهور رأی می‌دهند.

*امروز رئیس‌جمهور برنامه‌ای به مردم و مجلس ارائه می‌دهد اما سپس یک برنامه ۵ ساله ارائه می‌شود. باید برای آینده مشخص کنیم وقتی مردم پای صندوق می‌آیند به چه چیزی رأی می‌دهند.

خبر مهم روحانی از نتایج مذاکرات وین

* با مقاومت و ایستادگی ملت، امروز جنگ اقتصادی دشمن و فشار حداکثری شکست خورده است و خود آمریکایی ها و همه دنیا به این شکست اعتراف می کنند، امروز در مذاکرات وین قدرتمندتر از گذشته مذاکره می کنیم.

* معنای حضور قدتمند امروز ایران در مذاکرات وین شکست قطعی فشار حداکثری دشمنان است و مذاکرات حدود ۶۰، ۷۰ درصد پیشرفت داشته است و اگر آمریکایی ها در چارچوب صداقت حرکت کنند در زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید. در مذاکرات عجله نداریم اما از فرصت حداکثر استفاده را خواهیم کرد و در چارچوب تعیین شده از طرف مقام معظم رهبری درمورد مذاکرات را کاملا حفظ کرده ایم و در همان چارچوب حرکت می کنیم.

حتما بخوانید:  «ژرار دوپاردیو» به آزارجنسی متهم شد

* با مقاومت و ایستادگی ملت امروز از پیک مشکلات عبور کرده ایم، هرگونه سخن و حرکتی که به دروغ گفته شود و مردم را مایوس و بی نشاط کند، یک خیانت بزرگ است.

*{با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰} تلاش خواهیم کرد کرونا مانع از حضور مردم در انتخابات نشود و همه تهمیدات لازم در این زمینه در نظر گرفته خواهد شد.

* امیدوارم همه احزاب و گروه ها باید بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند و شاهد تنوع سلایق در میان نامزدها باشیم و دولت از هر تلاشی فروگذار نخواهد کرد تا انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری برگزار شود که در این صورت انتخابات موجب تقویت و استواری بیشتر نظام و تقویت نقش ما در منطقه خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *