خلبان پرواز تهران – ماهشهر از کار تعلیق شد خلبان پرواز تهران - ماهشهر از کار تعلیق شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خلبان پرواز تهران – ماهشهر از کار تعلیق شد

خلبان پرواز تهران – ماهشهر از کار تعلیق شد

برترین‌ها: وزیر راه و شهرسازی از تعلیق خلبان پرواز تهران – ماهشهر خبر داد و گفت: براساس مقررات و ضوابط بین‌المللی همه سوانح هواپیمایی بررسی می‌شود، اما نباید صنعت هوانوردی را زیر سوال برد.

محمد اسلامی در حاشیه مراسم ۱۲ بهمن‌ماه مصادف با سالروز بازگشت تاریخی امام خمینی (ره) در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: سوانح هوایی در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد، اما برخی آگاهانه یا ناآگاهانه صنعت هوانوردی را زیر سوال می‌برند.

خلبان پرواز تهران - ماهشهر از کار تعلیق شد

وی درباره‌ی حادثه رخ داده برای پرواز تهران – ماهشهر در هفته گذشته افزود: خلبان این هواپیما تعلیق شده است و همه سوانح هواپیمایی از جمله این حادثه به دقت و براساس مقررات و ضوابط بین‌المللی حاکم بررسی می‌شود و سانحه هواپیمایی صبح امروز نیز که خوشبختانه اتفاقی برای مردم نیفتاد به دلیل یخ‌زدگی بخشی از باند فرودگاه کرمانشاه چرخ‌های هواپیما در گل فرو رفته است و خوشبختانه مساله چندان جدی نبود.

هدف ما تعلیق خلبان نیست

مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که هدف ما در سوانح هوایی تعلیق خلبان نیست بلکه می‌خواهیم اقدام اصلاحی در این زمینه انجام دهیم تا از بروز مجدد آن جلوگیری کنیم.

حسن رضایی‌فر در حاشیه مراسم دوازدهم بهمن‌ماه مصادف با بازگشت تاریخی امام خمینی (ره) در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در پاسخ به سوالی درباره‌ی این‌که گفته می‌شود خلبان پرواز تهران – ماهشهر تعلیق شده است، اظهار کرد: هدف ما تعلیق خلبان نیست بلکه هدف در بروز چنین سوانحی انجام اقدامات اصلاحی برای پیشگیری از بروز و وقوع مجدد چنین حادثه‌ها و سوانحی است.

وی ادامه داد: خلبان پرواز تهران – ماهشهر نیز به دلیل بروز این حادثه نیاز به جلسات روان‌کاوی دارد تا از نظر ایمنی و شرایط بتواند به پرواز برگردد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  قالیبافِ مهربان: همه باید به دولت کمک کنیم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *