خودسوزی یک فرزند شهید در قم تائید شد خودسوزی یک فرزند شهید در قم تائید شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خودسوزی یک فرزند شهید در قم تائید شد

خودسوزی یک فرزند شهید در قم تائید شد

خبرگزاری ایسنا: معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با ابراز تاسف گفت: متاسفانه یک فرزند شهید ۴۷ ساله که روز گذشته در این استان اقدام به خودسوزی کرده بود در بیمارستان مطهری تهران جان سپرد.

دکتر عینی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد: ضمن ابراز تاسف از این حادثه پیش آمده باید بگویم روز گذشته یک فرزند شهید در مقابل فضای سبز کلانتری ۱۱ استان قم اقدام به خودسوزی کرد که سریعا او را به بیمارستان نیکویی قم انتقال دادند و اقدامات پزشکی بر روی این فرزند شهید انجام شد. پس از آن سریعا برای تکمیل روند درمان و رسیدگی به این مصدوم او را به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری تهران منتقل کردند.

وی یادآور شد: امروز بنده به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم جهت پیگیری مراحل درمان و ملاقات این فرزند شهید در بیمارستان محل بستری حضور پیدا کردیم اما متاسفانه این فرد به دلیل شدت سانحه جان سپرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: لازم است بگویم این فرزند شهید ۴۷ سال سن داشت و به دلیل اختلالات روانی و دو قطبی بودن حکم مهجوریت نیز داشته است و پیش از این چندین مرتبه در منزل تهدید به خودسوزی کرده بود همچنین به دلیل شرایطی که داشت چندین بار در بیمارستان‌های اعصاب و روان بستری شده بود.

عینی در پایان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام قد در پی پیگیری و درمان حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران است و از حادثه پیش آمده ابراز تاسف می‌کنیم و به خانواده او تسلیت می‌گوییم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  حذف نشان شیر و خورشید از تیر برق‌هایِ تهران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *