خوشحال نباشید، استانداری می‌گوید خبری از محدودیت تردد نیست! خوشحال نباشید، استانداری می‌گوید خبری از محدودیت تردد نیست! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خوشحال نباشید، استانداری می‌گوید خبری از محدودیت تردد نیست!

خوشحال نباشید، استانداری می‌گوید خبری از محدودیت تردد نیست!

ایرنا: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: هر نوع خبری مبنی بر ایجاد محدودیت تردد در سطح این استان از سوی وزارت کشور اعلام می‌شود.

امین بابایی روز چهارشنبه افزود: موارد مطرح شده در جلسه شورای ترافیک استان تهران که توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی اعلام شده صرفا در قالب پیشنهادات به جلسه شورا و مجموعه وزارت کشور بوده است.

خوشحال نباشید، استانداری می‌گوید خبری از محدودیت تردد نیست!

وی یادآورشد: در صورتی تایید این پیشنهادات، مراجع ذی صلاح در وزارت کشور اطلاع رسانی لازم را خواهند داشت.

بابایی اظهارداشت: از همین رو انتشار خبری در این خصوص برداشت رسانه ای برخی خبرنگاران بوده که باعث ایجاد شائبه شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری تهران گفت: اخبار صحیح و دقیق امروز از طریق حوزه اطلاع رسانی وزارت کشور به سمع و نظر شهروندان تهرانی خواهد رسید.

پیش از این از سوی کمیته اضطراری ترافیک استان تهران اعلام شده بود که به منظور جلوگیری از شیوع کرونا پیشنهاد محدودیت های دوگانه تردد در داخل و خارج استان به شورای عالی ترافیک ارائه شده است.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت، تاکنون ۲۷ هزار و ۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲ هزار و ۷۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۹هزار و ۶۲۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

در آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن، از ظهر دیروز تا امروز ۶ فروردین ۹۹ و بر اساس یافته های قطعی آزمایشگاهی، ۲هزار و ۲۰۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در ایران به ۲۷ هزار و ۱۷ نفر رسید.

حتما بخوانید:  تئوریسین اصولگرا برای انتخابات ۱۴۰۰ می‌آید؟!

تاکنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار از نظر ابتلا به کووید ۱۹ در کشور غربالگری شده اند و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است و الگوی موفقی برای سایر کشورها به حساب می آید. مردم حتما برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیان شان به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *