دانشجویان: دیوار‌های «باستی هیلز» را تخریب کنید دانشجویان: دیوار‌های «باستی هیلز» را تخریب کنید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دانشجویان: دیوار‌های «باستی هیلز» را تخریب کنید

دانشجویان: دیوار‌های «باستی هیلز» را تخریب کنید

خبرگزاری فارس: مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران طی نامه‌ای به رئیس حوزه قضایی لواسان در واکنش به برداشتن گیت‌های ورودی «باستی هیلز» لواسان تاکید کرد: ما معتقدیم که برداشتن گیت باستی هیلز حداقلی ترین برخوردی است که می‌تواند با این مفاسد صورت بگیرد و اگر این گیت غیر قانونی است آیا دیوارهای هفت متری شهرکت باستی هیلز وجاهت قانونی دارد؟

متن این بیانیه به شرح زیر است:

« در جامعه ای که اشراف و غیر اشراف دارد ، در جامعه‌ای که برخورداری های مردم به شدت با یکدیگر متفاوت است و آن برخوردار حق خود میداند؛ در جامعه ای که بندگان خدا همه در یک تراز نیستند و بعضی باز بنده یک سری دیگر هستند ، در این جامعه توحید نیست‌. معنی ندارد که کسی هم بنده خدا باشد هم بنده غیر خدا.”

مقام معظم رهبری

رئیس حوزه قضایی لواسان

مطلع شدیم که با دستور جنابعالی گیت ورودی شهر باستی هیلز لواسان که مانع تردد عموم افراد شده بود جمع آوری شد.

قبل از تقدیر از حرکت جنابعالی لازم است برخی نکات را به جنابعالی تذکر دهیم.

اولا این اقدام جنابعالی سوالی را در ذهن ما ایجاد کرد و آن این است که اگر جدا کردن شهرک باستی هیلز از بقیه شهر غیر قانونی بوده چرا تا قبل از این اقدامی صورت نگرفته بود؟

دانشجویان: دیوار‌های «باستی هیلز» را تخریب کنید

آیا حتما می بایست توسط رسانه ها و مردم فشار وارد شود تا اقدامی صورت بپذیرد؟ اگر اینطور است پس اساسا وظیفه جنابعالی در آنجا چیست؟

ثانیا ما معتقدیم که برداشتن گیت باستی هیلز حداقلی ترین برخوردی است که میتواند با این مفاسد صورت بگیرد.

حتما بخوانید:  غیررسمی؛ قیمت دلار ۱۰ هزار تومان شد

اگر این گیت غیر قانونی است آیا دیوار های هفت متری شهرکت باستی هیلز وجاهت قانونی دارد؟چرا اقدام به تخریب این دیوارهای حائل نمی کنید؟

آیا اینکه عده‌ای به صرف اینکه متمول تر از سایرین هستند بخواهند خود را برتر از بقیه بدانند و برای این امر بین خودشان و بقیه دیوار هفت متری بکشند، موافق قانون و اسلام است؟

و اما مهم تر از همه باید به شما بگوییم که باستی هیلز تنها بخش کوچکی از مفاسد لواسانات است . شما اگر نیتِ اصلاح دارید باید به شما بگوییم که حجم تخلفات و زمین خواری و کوه خواری در لواسانات خیلی فراتر از ابعاد گیت باستی هیلز است. توقع ما از شما برخورد با همه این مفاسد است.

توقع ما از قوه قضائیه خراب کردن همه دیوارهای تبعیض و بی عدالتی است و تا تحقق این موضوع ادامه می‌دهیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *