درباره مومن‌نسب؛ آنکه علیه جهرمی طومار جمع کرد درباره مومن‌نسب؛ آنکه علیه جهرمی طومار جمع کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / درباره مومن‌نسب؛ آنکه علیه جهرمی طومار جمع کرد

درباره مومن‌نسب؛ آنکه علیه جهرمی طومار جمع کرد

اخیرا در خبرها آمده بود که حدود ۲هزار نفر از مردم اهواز و مدعی العموم از وزیر ارتباطات طرح شکایت کرده‌اند که احتمال می‌ورد بعد از بررسی پرونده، حکم انفصال از خدمات دولتی برای وزیر صادر شود. بنا بر برخی ادعاها روح الله مومن نسب که گفته می‌‍شود کارشناس فضای مجازی است حدود سه ماه قبل به همراه چند تن دیگر عازم اهواز شده بود تا طوماری علیه وزیر ارتباطات تهیه کنند.

هفته گذشته رسانه ها خبری منتشر کردند  که مردم اهواز از وزیر ارتباطات بابت عدم ایجاد بستر امن و لازم برای فضای مجازی در کشور شکایت کردند، این شکایت هم به دلیل این است که تعدادی از جوانان جذب گروه‌های تکفیری شده و درنهایت حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح رخ داده و عزیزانشان شهید شدند. البته مردم اهواز هم از وزیر ارتباطات و هم مدیران اینستاگرام و تلگرام طرح شکایت کردند.

درباره مومن‌نسب؛ طومار جمع کنِ علیه جهرمی

پس اعلام این طرح شکایت، وزیر ارتباطات در واکنش به اعلام جرم علیه وی گفت: با توجه به ماموریت‌هایی که برای اشتغالزایی در حوزه ICT دارم وقت سرخاراندن برای پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای ندارم. 

روح الله مومن نسب (کارشناس فضای مجازی) پیشتر در یک برنامه تلویزیونی ماجرای اینترنت رایگانی را تعریف کرد که منجر به آشنا شدن یک دختر نوجوان با پسری و باردار شدن او می شود. این کارشناس معتقد است که اینترنت، تلگرام، اینستاگرام و …. بد است. آدم وقتی پای تلویزیون می‌نشیند گاهی احساس می‌کند مورد توهین قرار گرفته است.

در همین راستا و بنا بر گزارش خبرنگار «جماران» حدود ۳ ماه قبل، تیمی سه نفره، شامل آقایان روح الله مومن نسب، کهوند و فروهر، از تهران عازم اهواز شده اند.

حتما بخوانید:  بازداشت عوامل شهادت یک پاسدار در چالدران

آنها با همراهی برخی علمای محلی، به بیش از ۳۰۰ مسجد و پایگاه بسیج مراجعه و پس از تلاش، حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر طومار تهیه شده توسط این گروه را امضا می کنند.

در این طومار، ظاهرا ادعا شده که کم کاری وزارت ارتباطات در مسدودسازی تلگرام، عامل بروز جنایت داعش در اهواز و شهادت جمعی از نیروهای مسلح در رژه است.

ادعایی که در پشت خود حرفهای نگفته بسیاری دارد، آیا در نرم افزارهای بومی اطلاعات همه مردم مورد استراق سمع قرار می گیرد که امکان کشف جنایات قبل از وقوع فراهم است؟ آیا در سایر کشورهای دنیا که اقدامات تروریستی به وقوع می پیوندند، مقصر فضای مجازی است؟ و بسیاری از انتقادات دیگر.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *