درگذشت جوان ۳۲ساله در پی خودسوزی در رودبار درگذشت جوان ۳۲ساله در پی خودسوزی در رودبار | آوتاف
خانه / اخبار داغ / درگذشت جوان ۳۲ساله در پی خودسوزی در رودبار

درگذشت جوان ۳۲ساله در پی خودسوزی در رودبار

خبرگزاری مهر: هوشنگ عباسقلی زاده، فرماندار رودبار گفت: جوان ۳۲ ساله اهل روستای گنجه از توابع شهرستان رودبار که در مقابل یک شرکت معدنی اقدام به خودسوزی کرده بود، صبح امروز در بیمارستان ولایت رشت درگذشت.

عباسقلی زاده افزود: این جوان به مدت ۶ ماه از تیرماه ۹۸ به صورت روزمزد و غیر مستمر در قسمت دیوارچینی یک شرکت معدنی مشغول به کار بود و بعد از اتمام کار دیوارچینی به دلیل اختلافاتی که در کارگاه به وجود می‌آید، این همکاری ادامه پیدا نمی‌کند.

درگذشت جوان ۳۲ساله در پی خودسوزی در رودبار

وی با ابراز تأسف از حادثه تلخ به وجود آمده، عنوان کرد: این جوان می‌توانست اختلاف موجود بر سر ذیحق بودن مطالبات کارگری و برگشت به کار را از طریق مراجع قانونی همچون مراجع حل اختلاف اداره کار پیگیری کند اما شکایتی به اداره کار شهرستان ارائه نکرده بود.

طی روزهای اخیر جوان ۳۲ ساله اهل روستای گنجه رودبار در استان گیلان خودسوزی کرد. بر اساس شنیده‌ها این جوان به دلیل مشکلات مربوط به اشتغال خودسوزی کرده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودبار گفت: (ح. ب پ) جوان اهل روستای گنجه، رو به روی شرکت معدنی در نزدیکی روستای گنجه خودسوزی کرد. محمد حیدری افزود: بنا به ادعای مدیران شرکت، این فرد به صورت روزمزد تا ۸ ماه پیش در قسمت ساختمانی فعالیت موقت داشت و با اتمام کار نیز همکاری وی با این شرکت قطع شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  برترین‌های هجدهمین جشن حافظ

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *