درگیری جنجالی در مجمع انتخاباتی بوکس اردبیل درگیری جنجالی در مجمع انتخاباتی بوکس اردبیل | آوتاف
خانه / اخبار داغ / درگیری جنجالی در مجمع انتخاباتی بوکس اردبیل

درگیری جنجالی در مجمع انتخاباتی بوکس اردبیل

ایسنا: مجمع هیات بوکس اردبیل در حالی برگزار شد که درگیری، فحاشی و حواشی بسیاری را در پی داشت.

امروز (چهارشنبه) ۲۴ آذر ۱۴۰۰ مجمع انتخاباتی هیات بوکس اردبیل با حضور رئیس و دبیر فدراسیون بوکس برگزار شد که با درگیری، فحاشی و حواشی بسیاری همراه بود.

طبق گزارش خبرنگار ایسنا که در محل مجمع حضور داشته است، در جریان برگزاری این مجمع، تعدادی از ورزشکاران رشته بوکس استان اردبیل با صدای بلند وارد سالن کنفرانس رضازاده شده‌ و در حالی که به نحوه برگزاری مجمع معترض بودند، از مدیرکل و رئیس فدراسیون خواستند تا مجمع را لغو و به حمایت از تنها کاندیدای غیر بومی هیات بوکس استان پایان دهند.

این مجمع که لحظاتی با تنش و درگیری برخی معترضان با تنها کاندیدا و مدیر کل ورزش و جوانان استان همراه بود، به محل توهین برخی مسوولان فدارسیون به ورزشکاران تبدیل شد. در این میان ورزشکاران معترض “لات و بی سرپا ” خوانده شدند که این اظهارات بر خشم ورزشکاران معترض افزود.

ورزشکاران بوکس استان اردبیل به توهین مسوولان فدراسیون که آن‌ها را “سیب زمینی فروش” خوانده بودند به شدت معترض بودند و برای دقایقی صحن مجمع به فضای زد و خورد تبدیل شد.

با این اعتراض‌ها نیز مجمع برگزار شد و در پایان وحید زوارزاده با  ۱۵ رای به مدت چهارسال رئیس  هیات بوکس استان اردبیل انتخاب شد.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در مورد اتفاقات رخ داده به ایسنا گفت: انتخابات اردبیل قانونی و طبق قوانین جدید با حضور مدیر کل ورزش استان، مسئول حراست و تعدادی دیگر از ارگان‌هایی که حق رای دارند در حال برگزاری بود و بنده هم در ین جلسه حضور داشتم. متاسفانه تعدادی افراد ناشناس به صورت از پیش طراحی شده یک‌باره به وسط سالن برگزاری مجمع ریخته و با داد زدن و فحاشی نظم جلسه را بهم ریخته به همه بی احترامی کردند.

حتما بخوانید:  نجات زن جوان از خطر مرگ با اسم رمز «شبنم»

او ادامه داد: به قدری صدای این افراد بلند بود که اصلا حرف‌های آن‌ها را نمی‌شنیدیم و ما هم از جای خود تکان نخوردیم. یکسری رسانه‌ها گفته‌اند ثوری فحاشی کرده که به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم و از طریق مراجع قانونی پیگیر خواهم شد. بنده می‌توانم همه اعضای مجمع را به شهادت بگیرم که هیچ بی‌احترامی‌ای نکرده‌ام. من به مردم اردبیل توهین نکرده‌ام.

ثوری در مورد فحاشی دبیر فدراسیون نیز گفت: چنین صحبت‌هایی صحت ندارد. از بیرون تعدادی افراد ناشناس که جزو مجمع و از بوکس نبودند وارد سالن شدند که این اتفاقات رخ داد. این موضوع واقعا نهایت بداخلاقی بود که به صورت از پیش طراحی شده رخ داد. واقعا جای تاسف دارد که برخی افراد می‌خواهند در فضایی ناجوانمردانه برای بوکس و بنده حاشیه ایجاد کنند.

همچنین وحید زوارزاده کاندیدای منتخب و رئیس هیات بوکس اردبیل نیز در این مورد به ایسنا گفت: “مجمع به خوبی پیش می‌رفت و هیچ‌گونه اختلافی بین اعضای مجمع نبود. عده‌ای از بیرون وارد سالن شدند و این کار را کردند. اصلا تنها کاندیدا بنده هستم و کسی نبود. این مسئله از پیش طراحی شده بود. آقای ثوری اصلا به کسی توهین نکرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *