درگیری خونین نیرو‌های نظامی با اشرار در بردسیر درگیری خونین نیرو‌های نظامی با اشرار در بردسیر | آوتاف
خانه / اخبار داغ / درگیری خونین نیرو‌های نظامی با اشرار در بردسیر

درگیری خونین نیرو‌های نظامی با اشرار در بردسیر

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برسیر گفت: در درگیری بامداد امروز (پنج‌شنبه ۶ دی‌ماه) مأموران پاسگاه گلزار از توابع شهرستان بردسیر ۲ نفر از مأموران انتظامی به مقام شامخ شهادت نائل شدند و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.

«محمد امین نخعی» در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مجروحان این عملیات که دو سرباز وظیفه هستند به بیمارستان سیدالشهداء کرمان منتقل شدند و حال عمومی آن‌ها مساعد است.

درگیری خونین نیرو‌های نظامی با اشرار در بردسیر

این مقام قضائی اعلام کرد که پس از اعلام گزارشی مبنی بر عبور یک خودروی مشکوک زانتیا در محور مواصلاتی «گلزار – بردسیر» بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی نسبت به گشت‌زنی در این محور اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی یک تعقیب و گریز، خودروی اشرار مسلح به‌علت سرعت زیاد واژگون می‌شود و اشرار مسلح نسبت به تیراندازی به سمت مأموران اقدام می‌کنند که در این عملیات معاون پاسگاه گلزار به همراه یک سرباز وظیفه به شهادت می‌رسند و دو سرباز وظیفه دیگر مجروح می‌شوند.

نخعی با اشاره به این‌که اشرار مسلح بلافاصله از محل حادثه متواری شدند، در ادامه افزود: بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر بلافاصله در محل حادثه حاضر و دستورات قضائی لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بردسیر یادآور شد: اخبار تکمیلی متعاقباً به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  انگلیسی حرف زدن خیابانی توئیتر را درنوردید!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *