در کرمان پرچم ایران را به‌ جای روبان قیچی کردند در کرمان پرچم ایران را به‌ جای روبان قیچی کردند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / در کرمان پرچم ایران را به‌ جای روبان قیچی کردند

در کرمان پرچم ایران را به‌ جای روبان قیچی کردند

ایسنا: روز گذشته سی ام مهرماه مدرسه چهار کلاسه و خیرساز روستای جهادآباد از توابع شهرستان عنبرآباد با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، خیرین و مردم افتتاح شد.

چرا پرچم ایران به‌جای ربان قیچی شد؟

استفاده از نماد پرچم مقدس جمهوری اسلامی به جای روبان نوعی بی‌توجهی و بد سلیقگی فرهنگی می باشد که توجه به ظرافت های آموزشی و فرهنگی توسط متولیان امر تعلیم و تربیت یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

برای پرچم خون دادیم، به همه تذکر دادم

مهران سنجری مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: متاسفانه در قیچی کردن نماد پرچم و استفاده به جای روبان بی توجهی صورت گرفته است و عمدی در کار نبوده است.

وی افزود: بنده به همراه فرماندار در آیین افتتاح مدرسه خیرساز حضور پیدا کردم اما متوجه این کوتاهی نشدم.

سنجری بیان کرد: روابط عمومی و مجموعه مدرسه هم متوجه این بدسلیقگی نشدند اما باید بیش از این توجه می کردند و این کار به صورت ناخواسته صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش عنبرآباد اظهارکرد: به همه تذکر دادم و پیگیری می کنیم که از این اشتباهات صورت نگیرد چون به خاطر اهتزار پرچم جمهوری اسلامی خون و جان بهترین فرزندانمان را فدا کردیم.

وی گفت:بنده از دوم راهنمایی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتم و برای اقتدار نظام، دانش آموزان و فرهنگیان همواره پیشگام بوده‌اند.

سنجری افزود: مدرسه چهار کلاسه خیرساز زمینه تحصیل بیش از ۳۰۰ دانش آموزش را در مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی فراهم کرده است.

کار فرهنگی ظرافت دارد، توجه کنند تکرار نشود

حتما بخوانید:  رهبر انقلاب: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ترامپ و جان بولتون و پمپئو

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد نیز با ابراز تاسف از استفاده نماد پرچم مقدس جمهوری اسلامی به جای روبان در آیین افتتاح مدرسه خیرساز گفت: بنده به همه مسئولان بخصوص مدیر آموزش و پرورش توصیه می کنم مواظب باشند از این دسته گل ها به آب ندهند.

وی بر لزوم توجه به ظرافت های فرهنگی در امر تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: نیاز است برخی از امور اصلاح و با دست اندکارانی که با بی توجهی باعث حاشیه می شوند، برخورد شود. رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد بیان کرد: مسئولین وقتی می‌خواهند کار و یا اقدامی را انجام بدهند، باید همه جوانب را در نظر بگیرند، زیرا در گذشته نیز شاهد تغییر نام یک مدرسه در عنبرآباد بودیم و انتظار داریم بعد از این با برنامه ریزی دقیق از بروز چنین مسائلی جلوگیری به عمل آید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *