دستور توقف قضاوت بانوان در فوتبال پسران دستور توقف قضاوت بانوان در فوتبال پسران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دستور توقف قضاوت بانوان در فوتبال پسران

دستور توقف قضاوت بانوان در فوتبال پسران

خبرگزاری فارس: احمد بهروزیان‌فرد صبح امروز در گفت‌وگویی با خبرنگار در تشریح تصاویر منتشر شده از قضاوت بانوان در فستیوال نوجوانان بوشهر اظهار داشت: شب گذشته مسابقات فستیوال فوتبال نوجوان پسر به میزبانی هیات فوتبال بوشهر برگزار شد که در اقدامی نامتعارف از داوران خانم برای قضاوت این بازی استفاده شده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اظهار بی‌اطلاعی از این اقدام صورت گرفته، ابراز کرد: هیات فوتبال به‌عنوان مجری و میزبان این فستیوال بوده و توجیه آن‌ها برای برگزاری این مسابقات، سن پایین شرکت‌کنندگان بوده است که این موارد مورد قبول ما نیست و ورزش و جوانان مخالف چنین اقدامی است.

دستور توقف قضاوت بانوان در فوتبال پسران

وی تصریح کرد: به‌محض اطلاع از این موضوع، دستور توقف این کار را دادیم و از طریق حراست این اداره به مراجع ذی‌صلاح گزارش‌های لازم ارسال‌شده و در حال حاضر قضاوت بازی‌ها بر عهده آقایان است.

بهروزیان‌فرد در خصوص بازتاب و حمایت شبکه‌های معاند نظام از این اقدام هیات فوتبال، تصریح کرد: هر موضوعی را که شبکه‌های ضدانقلاب حمایت می‌کنند، به سود ما نیست و مخالف آن‌ها هستیم.

بر اساس این گزارش، محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان و برگزار کننده این مسابقات حاضر به پاسخگویی سوال خبرنگار فارس نشد و سکوت پیشه کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  صادق زیباکلام: کارگزاران اصلاح‌طلب نیستند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *