دستگیری یک خانم با ۲۱۱میلیون یورو تخلف ارزی! دستگیری یک خانم با ۲۱۱میلیون یورو تخلف ارزی! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دستگیری یک خانم با ۲۱۱میلیون یورو تخلف ارزی!

دستگیری یک خانم با ۲۱۱میلیون یورو تخلف ارزی!

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به رسیدگی به پرونده تخلفات یک خانم که اقدام به اخذ کارت بازرگانی و همچنین ثبت شرکت کرده بود، گفت: در این پرونده ۲۱۱ میلیون یورو تخلف مالی معادل و ۹۱ میلیارد و ۳۹۹ میلیون تومان فرار مالیاتی را شاهدیم.

سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به روند رسیدگی به پرونده تخلفات یک خانم که اقدام به اخذ کارت بازرگانی و همچنین ثبت شرکت کرده است، اظهار کرد: با سازوکار تخلفاتی که این فرد داشته در این پرونده ۲۱۱ میلیون یورو تخلف مالی معادل (۵۶۰ میلیارد تومان) و ۹۱ میلیارد و ۳۹۹ میلیون تومان فرار مالیاتی را شاهدیم، از طرفی در فرآیند انجام تخلفات مالی حدود ۲ میلیارد تومان هم به برخی افراد رشوه پرداخت شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: در واقع این خانم با هدایت یکی از بستگان اقدام به ثبت شرکت واردات و صادرات و اخذ کارت بازرگانی کرده و در فرآیندی درگیر مسائل پیچیده اقتصادی شده است.

وی همچنین به تشریح جزئیات پرونده دیگری مبنی بر تخلف یکی از کارمندان بانکها پرداخت و افزود: وی اقدام به برداشت از حساب مشتریان می‌کرد و ما با اقدامات اطلاعاتی و رصد فعالیت کارمند بانک، موفق به کشف ۱۶۵ میلیارد ریال از اموال این فرد که به شیوه نامشروع کسب کرده بود شدیم که نامبرده دستگیر و میزان اموال منقول و غیرمنقول نامشروع وی احصاء شده است.

این مقام انتظامی به تشریح پرونده دیگری از تخلفات اقتصادی پرداخت و گفت: فردی با جعل عنوان و با نصب پلاک دولتی و اسناد جعلی اقدام به قاچاق کالا می‌کرد؛ این فرد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و محموله ۶ میلیاردتومانی قاچاق به همراه سلاح از وی کشف شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  داورِ چرک و بحرینِ چرک‌تر، ایران را شکست دادند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *