دعوای اصولگرا و اصلاح‌طلب سرِ لحاف ملاست دعوای اصولگرا و اصلاح‌طلب سرِ لحاف ملاست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دعوای اصولگرا و اصلاح‌طلب سرِ لحاف ملاست

دعوای اصولگرا و اصلاح‌طلب سرِ لحاف ملاست

فرارو: اصلاح‌طلبان مدعی‌اند که اگر اصول‌گرایان به پاستور راه یابند، اهل مذاکره و تعامل با آمریکا نیستند و کشور را به سرعت برق به جنگ می‌کشانند. سخن ظریف، اما این ادعا را باطل می‌کند، زیرا آنطور که او می‌گوید اصول‌گرایان نه فقط در این زمینه راغبند بلکه برای آنکه خودشان طرف مذاکره با آمریکا باشند حتی زیراب رقیب سیاسی خود را هم می‌زنند!

احمد زیدآبادی نوشت: دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در مصاحبه‌ای گفته است: “بعضی دوستان می‌روند و به آمریکا «گرا» می‌دهند که با ما بهتر می‌توانید کار کنید. ما که سکوت می‌کنیم، دلیل نمی‌شود که متوجه این گرا‌ها نیستیم. من کسی را متهم نمی‌کنم، ولی می‌دانم و خبرش را به من می‌دهند که گفته‌اند این‌ها در قدرت نمی‌مانند و قدرت این‌ها چند روزه است. “

اگر سخنان آقای ظریف را مبنا قرار دهیم، ادعای اصلی اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان علیه یکدیگر باطل می‌شود!

اصلاح‌طلبان مدعی‌اند که اگر اصول‌گرایان به پاستور راه یابند، اهل مذاکره و تعامل با آمریکا نیستند و کشور را به سرعت برق به جنگ می‌کشانند. سخن ظریف، اما این ادعا را باطل می‌کند، زیرا آنطور که او می‌گوید اصول‌گرایان نه فقط در این زمینه راغبند بلکه برای آنکه خودشان طرف مذاکره با آمریکا باشند حتی زیراب رقیب سیاسی خود را هم می‌زنند!

از طرفی اصول‌گرایان هم یکی از دلایل “حقانیت” خود را نسبت به سایر نیرو‌های حاکم، مخالفت سرسختانه با هر نوع مذاکره با آمریکا می‌دانند و بدین طریق بخشی از جامعۀ مذهبی را به نفع خود بسیج کرده‌اند. سخن ظریف، اما این ادعا را هم باطل می‌کند بخصوص اینکه واکنش اصول‌گرایان به افشاگری ظریف تاکنون بی‌نهایت منفعلانه بوده است. آن‌ها اگر در ادعای مخالفت خود با مذاکره با آمریکا صادق بودند باید با فوریت و قطعیت از ظریف می‌خواستند که “گرا دهندگان” به آمریکا را معرفی کند تا به حسابشان برسند نه اینکه مثلاً بنویسند: “بیایید فرض کنیم ظریف راست می‌گوید و کسانی از مخالفان او و جریان حامی‌اش به آمریکا گرا داده‌اند. در این صورت، مخالفان ظریف تازه شده‌اند مثل خود ظریف! “

حتما بخوانید:  کودکان زنان ایرانی می‌توانند تابعیت ایرانی بگیرند

بحث “ارزش‌ها” هم در واقع سرپوشی برای گمراه‌سازی بخشی از هواداران ساده‌دل است!

با تکیه بر سخن ظریف باید گفت؛ این ترامپ بدبخت لابد از یک چیزی خبر داشت که دائم می‌گفت به محض ورود دوباره‌ام به کاخ‌سفید زنگ تلفن به صدا در می‌آید! من خیال می‌کردم بلوف می‌زند حال آنکه مرد بیچاره از همان چیزی خبر داشت که ظریف هم از آن بی‌خبر نمانده است!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *