دعوای لفظی کامیار و علی همدانی بالا گرفت دعوای لفظی کامیار و علی همدانی بالا گرفت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دعوای لفظی کامیار و علی همدانی بالا گرفت

دعوای لفظی کامیار و علی همدانی بالا گرفت

برترین‌ها: حضور کامیار؛ خواننده لس‌آنجلسی در یکی از برنامه‌های شبکه ام‌بی‌سی پرشیا با اجرای سینا ولی‌الله پس از گذشت چند ماه خبرساز شده است.

ماجرا از این قرار بود که جوراب رنگی سینا ولی‌الله که اصطلاحا به نماد همجنسگرایی تعبیر می‌شود، باعث شوخی جنجالی کامیار با وی شد!

شوخی کامیار با ولی‌الله با انتفادات تند کاربران مواجه شد که پس از آن ولی‌الله با انتشار یک توئیت ضمن دفاع از کامیار گفت که وی قصد توهین به وی را نداشته و فقط شوخی کرده است.

ولی الله در واکنش به شوخی کامیار نوشت:  قطعاً آن حرف اشتباه بود، ولی من می‌گذارم به حساب ایران بزرگ نشدن او که معنی زشت این حرف رو نمی‌دونه، بسیاری از ایرانیان مثل او برای نشان دادن نزدیکی به فرهنگ داخل از الفاظی که جایی شنیدن استفاده می‌کنند در حالی که معنی اصلی آن را نمی‌دانند، به نظرم باید قبول کنه اشتباه کرده.

اما علی همدانی، خبرنگار شبکه بی بی سی فارسی ضمن انتقاد از کامیار شوخی او را توهین‌آمیز خواند.

همدانی با الفظ تند خطاب به کامیار نوشت: عقب ماندگی ذهنی فحش نیست. وقت فرستادن لات‌های سایبری (طرفدارانش) به اینستاگرام من برای فحاشی. به او پیشنهاد کردم به جای خراب‌تر کردن ماجرا بیاید حرف بزنیم و تمام بشود. اما ترجیح داد ننگ و مرگ بگوید.بالا بروی و پایین بیایی حرف‌هایت اشتباه بوده و هر بار حرف می‌زنی اشتباهی تازه می‌کنی. بچرخ تا بچرخیم!

بخشی از واکنش تند کامیار؛ خواننده لس‌آنجلسی به انتقاد خبرنگار شبکه بی بی سی فارسی را ببینید.

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *