دفاع جوانفکر از مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیو فردا دفاع جوانفکر از مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیو فردا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دفاع جوانفکر از مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیو فردا

دفاع جوانفکر از مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیو فردا

سایت خبری مدآرا: علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای رییس دولت بهار از گفتگوی احمدی نژاد با بخش فارسی رادیو اروپای آزادی (رادیو فردا) دفاع کرد.

دفاع جوانفکر از مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیو فردا

او در کانال تلگرامی خود نوشت:

می گویند: چرا دکتر احمدی نژاد با رادیو فردا مصاحبه کرده است؟

می گویم: وقتی نمی توانید به محتوای سخنان دکتر احمدی نژاد اشکال وارد کنید، وسیله انتشار دهنده این سخنان را زیر سئوال می برید. عقل و منطق حکم می کند که انسان از همه رسانه ها، حتی آنهایی که متعلق به دشمنان ملت ایران است، برای نشر دیدگاههای درست و منطقی خود استفاده کند؟

می گویند: احمدی نژاد چرا با رسانه ای گفت و گو کرده است که بودجه آن را دولت آمریکا تامین می کند؟

می گویم : مگر بودجه سی ان ان و ان بی سی و سی بی اس نیوز و … را دولت ایران تامین می کند که مصاحبه مقامات رسمی کشور با آنها اشکالی ندارد ولی مصاحبه با رادیو فردا مشکل آفرین می شود؟

می گویند : رادیو فردا وابسته به سازمان سیای آمریکاست و احمدی نژاد با سازمان سیا مصاحبه کرده است!

می گویم: شما اگر نگران سازمان سیا بودید اجازه نمی دادید که وزیر امور خارجه دولت مورد حمایت تان دست در دست همتای آمریکایی خود که مسندش محصول فعل و انفعالات داخلی سازمان سیاست، در خیابان های اروپا قدم بزند و چشم بسته قرارداد ننگین برجام را با او به امضاء برساند.

می گویند: احمدی نژاد برای اینکه دیده شود با رادیو فردا مصاحبه کرده است!

می گویم: اولا ایشان نه با رادیو فردا بلکه با رادیو اروپای آزاد مصاحبه کرده است، ثانیا حرف تان خیلی بی ربط است، زیرا کار رسانه در معرض دید قرار دادن کسی است که با او مصاحبه می شود، ثالثا این شما هستید که سالهاست همه تلاش تان را کرده اید تا دکتر احمدی نژاد دیده نشود، رابعا مردم با عبور از همه این تلاشهای مذبوحانه، نگاهشان را برای نجات کشور از بحران پیچیده ای که خالق آن همه شما با هم هستید، بر دکتر احمدی نژاد متمرکز کرده اند و خامسا وقتی نتوانستید مانع از دیده شدن او شوید اکنون او را متهم به تلاش برای دیده شدن می کنید!

حتما بخوانید:  روحانی: مردم از قیمت گوشت و مرغ گله‌مندند

می گویند: چرا احمدی نژاد گفته است که از عملکردم در دولتهای نهم و دهم پشیمان نیستم!

می گویم: برای اینکه او مرتکب هیچ تصمیم نادرست یا اقدام خطایی نشده است که بعدا موجب ندامتش شود.شما در سالهایی که گذشت، از هرگونه اتهامی به دکتر احمدی نژاد ابا نکردید ولی ملت حتی یک مورد آن را از شما نپذیرفته است. اگر موردی را سراغ داشتید که می توانست مردم را از تمرکز بر دکتر احمدی پشیمان کند، از نشان دادن آن ابایی نداشتید.

می گویند: مصاحبه آقای احمدی نژاد، باعث اعتبار بخشی به رادیو فردا شده است.

می گویم: اولا اگر چنین ادعایی درست باشد چه اشکالی دارد که یک رسانه خارجی در نتیجه مصاحبه با یک شخصیت معتبر جهانی مثل دکتر احمدی نژاد بر اعتبار خود بیفزاید، ثانیا اگر به این مساله اشکالی وارد باشد، قبل از هر چیز باید کسانی را مورد سئوال قرار داد که با دولت آمریکا مذاکره کردند و به آن اعتبار دادند!

می گویند: امثال رادیو فردا دنبال جذب مخاطبند.

می گویم : چرا انتظار دارید که آنها هم مثل رسانه های ایران به دنبال دفع و حذف مخاطب باشند!؟

می گویند: چرا آقای احمدی نژاد در نامه اش به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی که قاتل کودکان است، وی را برادر خطاب کرده است؟

می گویم: بن سلمان طرف اصلی جنگ در یمن است و کسی که قصد میانجی گری در این جنگ را دارد باید با ادبیات محترمانه و یکسان با هر دوطرف صحبت کند. شما با این بهانه جویی های کودکانه نشان داده اید که در واقع با تلاش های انسان دوستانه برای پایان دادن به همان کودک کشی ها مخالفید!

حتما بخوانید:  تا دقیقه ۴۷؛ استقلال ۰ - پرسپولیس ۰

می گویند: رادیو فردا یک رسانه ضد انقلابی است و دکتر احمدی نژاد نباید با آن مصاحبه می کرد؟

می گویم: شما کشف نکردید که این رسانه ضد انقلاب است! این واقعیت را همه مردم و خود آنها هم می دانند، اما نکته اینجاست که دکتر احمدی نژاد با اطمینان کامل به خود و دولتش، در مقابل چنین رسانه ای ، شجاعانه از انقلاب و عملکرد درخشان دولت خود دفاع مَی کند، آیا شما هم شهامت دارید نه از انقلاب بلکه فقط از عملکرد خود در برابر چنین رسانه ای دفاع کنید!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

یک دیدگاه

  1. خب پس این گیر دادنهایشان به گفتگوی هنرمندان با رسانه های معاند چیست؟! پس کم کم اگر ایشان خواستند با یک ورزشکار اسراییلی هم مسابقه بدهند باید بگوییم برای دیگران بد است و چرا نیت و اصل کار ایشان را در نظر نگرفتیم که بهتر از دیگران است؟!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *