دلیل ردصلاحیت علی لاریجانی مشخص شد دلیل ردصلاحیت علی لاریجانی مشخص شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دلیل ردصلاحیت علی لاریجانی مشخص شد

دلیل ردصلاحیت علی لاریجانی مشخص شد

وبسایت مدآرا: رسانه جبهه پایداری از دلایل ردصلاحیت علی لاریجانی به خاطر عملکرد «آملی لاریجانی» در قوه قضاییه خبر داد.

با گذشت پنج روز از اعلام اسامی نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم توسط خبرگزاری فارس و حرف و حدیث ها پیرامون ردصلاحیت علی لاریجانی توسط شورای نگهبان، کانال اطلاع رسانی رجانیوز که اخبار انتخاباتی نامزدهای نزدیک به جبهه پایداری را پوشش می دهد در تازه ترین تحلیلش در این رابطه نوشت: اساسا مبنای رد صلاحیت علی لاریجانی گزارش‌هایی غیر از گزارش‌های وزارت اطلاعات به شورا بوده است و نقش آفرینی معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات و نقش صادقی مقدم در این زمینه موضوعیت ندارد.

دلیل ردصلاحیت علی لاریجانی مشخص شد

در میان موضوعاتی که به آنها اشاره می‌شود، مواردی درخصوص اموال و دارایی‌های علی لاریجانی، شائبه سوء استفاده از قدرت در دوران ریاست مجلس و نیز اختیارات برادرش در قوه قضائیه مطرح بوده است.

کانال های تلگرامی موسوم به جریان انقلابی طی روزهای اخیر در حالی علت ردصلاحیت علی لاریجانی را اقامت دخترش در آمریکا دانسته اند که این موضوع بارها توسط خانواده لاریجانی و مطهری تکذیب شده است.

محمد دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان هم پیشتر با حضور در رسانه ملی گفته بود علت ردصلاحیت لاریجانی ارتباطی با موضوع دخترش ندارد.

این در حالی است که علی لاریجانی هم اخیرا در دیدار با اعضای ستادش اشاره کرده است که شورا دلیل ردصلاحیتش را اعلام نکرده است.

با این وجود مشخص نیست که اگر رد شدن لاریجانی در انتخابات ربطی به دخترش ندارد پس چرا مشاور عالی رهبری نتوانسته است که مجوز حضور در انتخابات را از آیت الله جنتی و ۱۱ عضو دیگر شورای نگهبان بگیرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  فروش حواله خودروهای طرح ویژه در سایت دیوار

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *