دمای زیر صفر در انتظار ۱۷ استان دمای زیر صفر در انتظار ۱۷ استان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دمای زیر صفر در انتظار ۱۷ استان

دمای زیر صفر در انتظار ۱۷ استان

خبرگزاری فارس: معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده آسمان در اغلب مناطق کشور آفتابی خواهد بود، گفت: فردا ۲۹ آذر در اغلب مناطق کشور غیر از استان‌های واقع در شمال غرب و سیستان و بلوچستان بارش داریم.

محمد اصغری در گفت‌وگویی در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز بارش برف و باران در شمال شرق، شمال غرب و غرب کشور، سواحل خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی کشور همچنین دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی را شاهدیم.

وی ادامه داد: امروز در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و در مناطق جنوبی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ داریم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: امروز شدت بارش‌ها در استان‌های گیلان و اردبیل و شمال شرق خوزستان است.

اصغری گفت: روز آینده ۲۹ آذر غیر از استان‌های واقع در شمال غرب و استان سیستان و بلوچستان در اغلب مناطق کشور بارش داریم.

وی افزود: روز یک شنبه ۳۰ آذر در برخی مناطق استان گیلان بارش باران در برخی مناطق استان‌های هرمزگان و کرمان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین در ارتفاعات کرمان، خراسان‌جنوبی، یزد و جنوب خراسان رضوی بارش پراکنده خواهیم داشت.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده آسمان در اغلب مناطق کشور آفتابی خواهد بود.

اصغری بیان کرد: چهارشنبه هفته آینده مجددا از سمت غرب و شمال غرب سامانه بارشی کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

حتما بخوانید:  کشف پارکینگ بزرگ احتکار خودروی صفر در تهران

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز غرب خلیج فارس مواج است و از فردا تا سه‌شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز و روز یک شنبه ۳۰ آذر مرکز و غرب دریای خزر مواج خواهد بود.

اصغری در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده نیمه ابری در برخی ساعات ابری همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران هشت و یک درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۹ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده در ۱۷ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *