دو تکذیب مهم روز؛ خودکشی نوجوان ایذه‌ای و تجاوز به دانش آموز ماهشهری دو تکذیب مهم روز؛ خودکشی نوجوان ایذه‌ای و تجاوز به دانش آموز ماهشهری | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دو تکذیب مهم روز؛ خودکشی نوجوان ایذه‌ای و تجاوز به دانش آموز ماهشهری

دو تکذیب مهم روز؛ خودکشی نوجوان ایذه‌ای و تجاوز به دانش آموز ماهشهری

روز گذشته دو خبر پرحاشیه در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر «خودکشی یک کودک ۱۱ ساله در ایذه بر اثر گرسنگی» و  «تعرض راننده سرویس مدرسه به دانش‌آموز ماهشهری» واکنش فراوانی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت که هر دو خبر از سوی مسئولان مربوطه تکذیب شد.

در اولین واکنش فرماندار ایذه در گفتگو با «ایسنا» جزئیات خودکشی یک کودک ۱۱ ساله در این شهرستان را تشریح کرد.

مصطفی سمالی با اشاره به خودکشی یک پسربچه در این شهرستان، اظهار کرد: در هفته جاری یک پسر ۱۱ ساله طی مشاجره با خانواده خود و پس از عصبانیت اقدام به حلق‌آویز خود و خودکشی کرد.

دو تکذیب مهم روز؛ خودکشی جوان ایذه‌ای و تجاوز به دانش آموز ماهشهری

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی خودکشی این کودک به علت شدت گرسنگی و فقر عنوان شده است، افزود: اختلافات خانوادگی علت اصلی خودکشی این پسربچه است.

مصطفی سمالی در ادامه افزود: درست است که این خانواده شرایط مالی خوبی ندارند و تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند اما تا حدی نبوده که فرزندشان اقدام به خودکشی کند و علت خودکشی این پسر اختلاف خانوادگی بوده است.

در ادامه «تسنیم» به نقل از فرماندار بندرماهشهر ضمن تکذیب تجاوز راننده سرویس مدرسه به دانش‌آموز دبیرستانی دختر ماهشهری نوشت: راننده یکی از مدارس دخترانه دبیرستان بندرماهشهر به علت غیبت چند روزه، راننده دیگری را جایگزین کرد و راننده جایگزین در راه برگشت قصد تجاوز به آخرین مسافر خود را داشته که با مقاومت آن دانش‌آموز دختر مواجه شد.

محسن بیرانوند افزود: هیچ گونه تجاوزی صورت نگرفته و در حد یک درگیری بوده و فقط دختر دانش‌آموز در مقابل تجاوز فرد مقابله کرده و خود را از ماشین به بیرون پرت کرده است.

حتما بخوانید:  عامل جنایت باغ فیض: زودتر اعدامم کنید

امروز نیز روابط عمومی آموزش و پرورش ماهشهر خوزستان درباره خبر تجاوز راننده مینی بوس مدرسه به یک دختر دبیرستانی توضیحاتی ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس آیین‌نامه اجرایی حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس که در تاریخ اول اردیبهشت‌‌ 1387 توسط هیأت وزیران به تصویب رسیده است، تأمین خودروها و رانندگان واجد شرایط، برای حمل و نقل دانش‌آموزان به ‌عهده مؤسسات یا شرکت‌های پیمانکاری به عنوان یک شخص حقوقی است و این شرکت ها موظفند ضمن قرارداد با نمایندگان آموزش و پرورش، از رانندگان دارای گواهی صلاحیت استفاده کنند.

راننده اصلی مینی بوس فوق الذکر بدون هماهنگی با آموزش و پرورش ماهشهر در آن روز از شخصی به عنوان راننده جایگزین استفاده کرده است و این نیروی جایگزین هنگام مراجعت دانش آموزان به منزل و زمان پیاده کردن آخرین فرد از سرویس، به قصد آزار و اذیت موجبات ترس و وحشت دانش آموز را فراهم کرده است.

خانواده دانش آموز پس از اطلاع از این موضوع شکایتی تنظیم کرده و به مراجع ذی صلاح تحویل می دهند که در حال حاضر این شکایت در حال طی کردن مسیر قانونی است.

آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر به محض مطلع شدن از این مسئله سریعا قراداد پیمانکار مورد نظر را لغو کرده و هم اکنون دو راننده متخلف نیز در بازداشت به سر می برند.

در عین حال آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر با تنظیم شکایت علیه پیمانکار و دو راننده متخلف با جدیت این پرونده را پیگیری می کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *