راننده مست، ۵ کارگر شهرداری را کُشت راننده مست، ۵ کارگر شهرداری را کُشت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / راننده مست، ۵ کارگر شهرداری را کُشت

راننده مست، ۵ کارگر شهرداری را کُشت

خبرگزاری فارس:  رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین جزئیات تصادف امروز یک دستگاه پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید بابایی و جان باختگان۳ نفر از کارگران فضای سبز شهرداری تهران به دلیل شدت برخورد خودروی یادشده با آنها خبر داد.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از وقوع یک تصادف فوتی خبر داد و گفت: ساعت ۶:۴۰ صبح امروز یک دستگاه خودروی ۲۰۶ که در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی در حال حرکت بوده، در روی پل هنگام از مسیر خود منحرف می‌شود و به گاردریل کنار بزرگراه برخورد می‌کند.

مهماندار در این رابطه افزود: متأسفانه در این حادثه خودروی یاد شده با ۶ نفر از کارگران فضای سبز شهرداری برخورد می‌کند که منتظر سرویس خود برای جابه‌جایی بوده و در فضای حاشیه بزرگراه نشسته بودند.

وی گفت: متأسفانه در اثر این برخورد ۳ نفر در دم جان خود را از دست می‌دهند و ۳ نفر نیز به بیمارستان منتقل می‌شوند که ۲ نفر از آنها نیز در بیمارستان جان خود را از دست می دهد. شدت ضربه تا حدی بوده که ۲ نفر از این افراد در اثر برخورد با خودرو به فضای سبز اطراف پرتاب می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اظهار داشت: متأسفانه در تستی که از راننده و سرنشینان این خودرو به عمل آمد مشخص شد که ۳ نفر از این افراد حالت طبیعی نداشته و مشروبات الکلی مصرف کرده بودند.

وی افزود: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت اصلی حادثه بوده اما راننده هم خواب‌آلوده بوده و استفاده از مشروبات الکلی نیز در بروز این سانحه مؤثر بوده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کرونا در بسیاری از مناطق به فاز مهار رسید

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *