رانندگی رئیسی بهتر است یا روحانی؟ رانندگی رئیسی بهتر است یا روحانی؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رانندگی رئیسی بهتر است یا روحانی؟

رانندگی رئیسی بهتر است یا روحانی؟

خبرآنلاین: محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی، کنش‌های احتمالی دلواپسان در برابر برجام و FATF را در دولت رئیسی بررسی کرده است.

رانندگی رئیسی بهتر است یا روحانی؟

این روزنامه نگار چنین می‌نویسد:

بر فرض که چنین باشد، چه جای شماتت؟ خب دوستان دلواپس هم انسان‌اند و جایزالخطا. روزی حرفی زده‌اند اشتباه و کاری کرده‌اند غلط. انتظار داشتید تا ابد نادرست ره بپیمایند و به ته دره سقوط کنند؟ جلوی اشتباه را از هرجا بگیری غنیمت است.

وانگهی جماعت دلواپس تصور می‌کرد علت اینکه ماشین سیاست و اقتصاد و فرهنگ و خیلی چیزهای دیگر ریپ می‌زند و لاستیک‌سایی دارد و جعبه‌دنده‌اش صدا می‌کند و بوقش صدا ندارد و اگزوزش دود بسیار دارد، به دلیل آن است که راننده‌اش ناشی است. حالا که فرمان دست خودش افتاده فهمیده است عیب از راننده قبلی نیست. عیب از ماشینی است که  در جاده‌سنگلاخ دویده و حالا به این روز افتاده است.

راننده فعلی به عقلش رسیده که باید اولا جاده را هموار کرد و بعدش ماشین را به تعمیرگاه برد. آن وقت است که می‌شود راننده قبلی را قضاوت کرد.

چه بسا راننده فعلی بعد از رفع نقایص اعتراف کند راننده قبلی چقدر کاربلد بود که با همه عیوب، ماشین را در جاده حفظ کرد و نگذاشت چپ کند یا به دره بیفتد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  مجیدی: دوست دارم قهرمانی‌هایم پاک باشد!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *