ربیعی: اگر می‌گفتیم محله ما ارزانی است خوب بود؟! ربیعی: اگر می‌گفتیم محله ما ارزانی است خوب بود؟! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ربیعی: اگر می‌گفتیم محله ما ارزانی است خوب بود؟!

ربیعی: اگر می‌گفتیم محله ما ارزانی است خوب بود؟!

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی دولت به سخنان اخیر محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) درباره گرانی کالاها واکنش نشان داد.

دفاع ربیعی از نوبخت با کنایه به احمدی‌نژاد!

ربیعی در پاسخ به این پرسش که با توجه به سخنان اخیر محمدباقر نوبخت مبنی بر اینکه خودش به بازار نمی‌رود و از قیمت‌ها خبر ندارد، آیا وی و بقیه دولتمردان نیز از قیمت‌ها بی‌خبرند و چنانچه پاسخ منفی است دولت کاری برای مدیریت بازار می‌کنند یا خیر اظهار کرد: اینکه یک مقام مسئول صادقانه گفته که همسرش خرید انجام می دهد آیا کار اشتباهی است؟ آیا درست بود که در این خصوص دروغ گفته شود یا مثلا گفته شود بیاید از محله ما بخرید که قیمت ها ارزان است؟ (اشاره به جمله معروف احمدی نژاد)

وی افزود: دقیق ترین گزارها در خصوص قیمت ها و تحولات بازار را به خصوص در مورد ۱۰۰ قلم کالاهای ضروری و مهم دستگاههایی چون وزارت اطلاعات، کشور، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی بطور نوبه ای تهیه و در اختیار رییس جمهور و اعضای دولت قرار می دهند. باید بدانیم تا زمانی که تنش قیمت ارز که ناشی از تحریم بوجود آمده را نتوانیم به سامان برسانیم این مشکلات را شاهد خواهیم بود.

قیمت کالاهایی که می خرم را می دانم

ربیعی ادامه داد: علیرغم حرکات جدید آمریکایی ها و فشارهای بین المللی و تکرار آن توسط رسانه های خارجی که روان جامعه را هدف قرار داده اند تلاش می کنیم تکانه های ارزی را به ثبات برسانیم.

سخنگوی دولت گفت: کاهش تورم را بانک مرکزی و ستاد اقتصادی دنبال کرده اند. امیدواریم مسیر نرخ تورم در کانال های هدف گذاری شده قرار گیرد. اما مشخصا خودم قیمت برخی کالاها را که می‌خرم می دانم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  قیمت لبنیات رسما افزایش یافت

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *