رسانه قطری: کنعانی‌زادگان به الاهلی قطر پیوست رسانه قطری: کنعانی‌زادگان به الاهلی قطر پیوست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رسانه قطری: کنعانی‌زادگان به الاهلی قطر پیوست

رسانه قطری: کنعانی‌زادگان به الاهلی قطر پیوست

ورزش سه: طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون پیوستن محمدحسین کنعانی‌زادگان به باشگاه‌های قطری مطرح شده بود که واکنشی از این بازیکن به همراه نداشت، اما لحظاتی قبل استاد الدوحه نام تیم بعدی این بازیکن ایرانی را فاش کرد.

استاد الدوحه در خبری فوری و اختصاصی عنوان کرده: «باشگاه الاهلی محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ایرانی تیم فوتبال پرسپولیس را برای جانشینی شِین لاوری استرالیایی به خدمت گرفت.»

کنعانی‌زادگان که دو سال قبل از ماشین‌سازی تبریز به پرسپولیس آمده بود، طی دو فصل اخیر نمایش خوبی در ترکیب سرخ‌پوشان ارائه کرد و در تیم ملی ایران نیز عملکرد قابل قبولی داشت تا بازی‌های او موجب شود مورد توجه قطری‌ها قرار بگیرد.

در حالی استاد الدوحه این خبر را اعلام کرده که این مدافع پرسپولیس هم‌اکنون همراه با سرخ‌پوشان در هند به سر می‌برد و باید دو روز دیگر مقابل الریان بازی کند، اما در صورت صحت این موضوع، به نظر می‌رسد که توافق طرفین پیش از شروع لیگ قهرمانان آسیا به دست آمده است.

رسانه قطری: کنعانی‌زادگان به الاهلی پیوست

کنعانی‌زادگان که گفته می‌شد قراردادش با پرسپولیس را هم با وجود درخواست این باشگاه تمدید نکرده، به نظر می‌رسد سال آینده همانند بسیاری از بازیکنان ایرانی ازجمله روزبه چشمی، شجاع خلیل‌زاده، امید ابراهیمی، مهرداد محمدی، رامین رضاییان و … بازی در لیگ ستارگان قطر را تجربه خواهد کرد و راهی الاهلی خواهد شد.

الاهلی در بین باشگاه‌های قطری رکورددار تعداد جذب بازیکن ایرانی است و هم‌اکنون نیز امید ابراهیمی را به‌عنوان کاپیتان در اختیار دارد و احتمالا فصل آینده علاوه بر کنعانی‌زادگان، یک بازیکن دیگر ایرانی را هم به خدمت بگیرد که گفته می‌شود روزبه چشمی خواهد بود.

حتما بخوانید:  طرح متفاوت یک روزنامه به مناسبت روز ولنتاین

سال گذشته نیز در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا استاد الدوحه در یک خبر فوری اعلام کرده بود که روزبه چشمی به ام‌صلال می‌رود، اما در آن مقطع باشگاه استقلال خبر مربوطه را تکذیب کرد؛ موضوعی که در آینده به اثبات رسید و حالا باید دید باز هم خبر استاد الدوحه پیرامون یک مدافع دیگر ایرانی صحت خواهد داشت یا خیر.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *