رضاییان فسخ کرد؛ خرید پرسپولیس امشب در تهران رضاییان فسخ کرد؛ خرید پرسپولیس امشب در تهران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رضاییان فسخ کرد؛ خرید پرسپولیس امشب در تهران

رضاییان فسخ کرد؛ خرید پرسپولیس امشب در تهران

ورزش سه: یکی از مهم‌ترین گزینه‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس، رامین رضاییان بود؛ مدافع سابق این تیم که در دوران برانکو ایوانکوویچ روزهای درخشانی را در پرسپولیس سپری کرد و بعد لژیونر شدن و حضور در لیگ ستارگان قطر، حالا در سودای بازگشت به تیم سابق است.

در شرایطی که چالش‌های زیادی رضاییان برای جدایی از لیگ ستارگان و تیم الدحیل داشت، اما سرانجام مذاکرات او با باشگاه قطری به نتیجه رسید و توانست رضایت‌نامه‌اش را از الدحیل دریافت کند و این باشگاه قطری رضایت به جدایی مدافع ایرانی‌اش داد تا دست رضاییان برای انتخاب تیمش جدیدش باز شود.

فسخ رضاییان از قطر؛ خرید پرسپولیس امشب در تهران

با توجه به جدایی مهدی شیری و نیاز پرسپولیس به تقویت سمت راست خط دفاعی و نظر مساعد یحیی گل‌محمدی، حالا رامین رضاییان فاصله چندانی تا امضای قرارداد و بازگشت به جمع سرخ‌پوشان ندارد و او با توجه به دریافت رضایت‌نامه‌اش در تدارک برای بازگشت به ایران است و قرار است امشب به تهران سفر کند.

گفتنی است که صبح امروز رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در گفتگویی کوتاه اعلام کرد که برای هواداران پرسپولیس خبرهای خوشی در ۲۴ ساعت آینده دارد و به نظر می‌رسد امضای قرارداد با رضاییان می‌تواند یکی از این خوش‌خبری‌ها باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  تداوم صدرنشینی ایران در آسیا با صعود یک پله‌ای

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *