رهبر انقلاب خطاب به سعودی‌ها: توبه کنید رهبر انقلاب خطاب به سعودی‌ها: توبه کنید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رهبر انقلاب خطاب به سعودی‌ها: توبه کنید

رهبر انقلاب خطاب به سعودی‌ها: توبه کنید

خبرگزاری فارس: صبح امروز(چهارشنبه ۱۵ خرداد) به مناسبت عید سعید فطر، جمعی از مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و اقشار مختلف مردم با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

رهبر انقلاب: سعودی‌ها توبه کنند،راه بازگشت باز است

گزیده بیانات رهبر معظّم انقلاب بدین شرح است:

عید سعید فطر را به همه‌ ملت بزرگ ایران که حقاً و انصافاً شایسته‌ی تکریم هستند و به امت مسلمان تبریک عرض میکنم.

 اصرار داریم که مضمون امت مسلمان در ذهنهای همه‌ی مردم مسلمان و مخصوصاً مسئولین مسلمان زنده و برجسته شود.

 چون دشمنان اسلام سعی‌شان بر این بود که مسلمین، عنوان امت مسلمان را از یاد ببرند و ما فراموش کنیم که یک جمعیت نزدیک ۲میلیاردی در ده‌ها کشور اسلامی، یک واحد محسوب میشویم.

متأسفانه موفق هم شدند؛ امروز به منطقه‌ی ما که نگاه کنید، می‌بینید صف‌آرایی‌ها به جای اینکه بین مؤمنین و متجاوزین باشد، بین مسلمانها است.

 یک کشور اسلامی با مردم مسلمان اما حاکمان لاابالی پیدا میشود که به جای دشمنی با رژیم غاصب صهیونیستی، در کنار او قرار میگیرد و با یک کشور اسلامی مبارزه میکند. این را دنیای اسلام باید علاج کند.

یک دشمن غاصب در دل و در مرکز کشورهای اسلامی -یعنی فلسطین- حضور فعال جنایت‌کارانه دارد.

این ایجاب میکند که همه‌ی مسلمانها حساس باشند و او را از جنایاتش بازدارند. به جای این، کسانی در دنیای اسلام با او میسازند و با برادران دیگر مسلمان خودشان بنا میکنند به پنجه انداختن و اختلاف.

ما این کشورهایی را که فراموش میکنند قرآن از آنها چه خواسته نصیحت میکنیم. اینها «اشدّاء علی المُؤمنین» و «رُحماء مع الکفّار» هستند.

حتما بخوانید:  زیباکلام: مردم می‌خواهند تکه‌پاره‌ام کنند!

امروز فلسطین مسئله‌ی اول دنیای اسلام است؛ آن‌وقت در بحرین به دستور آمریکا علیه مسئله‌ی فلسطین و برای نابودی آن اجلاس برگزار میکنند.

مشکلات دنیای اسلام با همراهی و همدلی مسلمانان حل خواهد شد.

ما در جمهوری اسلامی هزینه‌های دفاع از فلسطین را پذیرفتیم؛ گفتیم دفاع میکنیم و دنیای استکبار ضربه زد اما ما استقامت کردیم و باز هم خواهیم ایستاد. مسلماً همه میدانیم که پیروزی نهایی متعلق به ملت فلسطین است.

ما مثل بعضی رهبران قدیمی عرب نیستیم که میگفتند یهودی‌ها را به دریا میریزیم. ما میگوییم مبارزات همه‌جانبه‌ی ملت فلسطین و مبارزات سیاسی و نظامی و فرهنگی باید ادامه پیدا کند تا غاصبین فلسطین تسلیم رأی ملت فلسطین شوند؛ نظرخواهی بشود از همه‌ی مردم فلسطین اعم از مسلمان و مسیحی و یهودیِ فلسطینی و تبعیدشدگان از فلسطین، و همه تسلیم آن باشند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *