رهبر انقلاب: دزدی انگلیس خبیث بی‌جواب نمی‌ماند رهبر انقلاب: دزدی انگلیس خبیث بی‌جواب نمی‌ماند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رهبر انقلاب: دزدی انگلیس خبیث بی‌جواب نمی‌ماند

رهبر انقلاب: دزدی انگلیس خبیث بی‌جواب نمی‌ماند

خبرگزاری تسنیم: رهبر انقلاب پیش از ظهر امروز در دیدار ائمه‌ی جمعه فرمودند: آفت بزرگ دولت‌های غربی تکبر آن‌ها است. اگر دولتِ مقابل آن‌ها دولت ضعیفی باشد این تکبر کار خود را میکند، اما اگر کشوری باشد که واقعیت آن‌ها را دید و شناخت و ایستاد، آن‌ها زمین میخورند.

رهبر انقلاب: دزدی انگلیس خبیث بی‌جواب نمی‌ماند

ایشان خاطرنشان فرمودند: الان در قضایای بین ما و اروپایی‌ها، علت اینکه مشکلات باقی میماند، تکبر آن‌ها است. به گفته‌ی وزیر خارجه‌ی ما که زحمت هم میکشد، اروپا یازده تعهد داشته و به هیچ کدام عمل نکرده. وزیر خارجه که ملاحظات دیپلماتیک دارد، بصراحت این را دارد میگوید. اما، ما چه [کردیم]؟ ما به آن تعهدات و چیزی بالاتر از آن عمل کردیم.

رهبر انقلاب افزودند: حالا که ما شروع کردیم به کاهش دادن تعهدات، آن‌ها می‌آیند جلو. خب پُرروها! شما که به یازده تعهدتان عمل نکردید؛ حالا ما تازه شروع کردیم به کم کردن تعهدات و این فرایند قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد.

امام خامنه‌ای عنوان فرمودند: در بین این توقعات بی‌مورد، انگلیس خبیث دزدی دریایی میکند و کِشتی ما را میدزدد؛ جنایت میکنند و شکل قانونی به آن میدهند. جمهوری اسلامی و عناصر مؤمن نظام، این خباثت‌ها را بی‌جواب نمیگذارند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دفتر روحانی: به میهمانان بدپوشش تذکر داده شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *