رهبر انقلاب: می‌خواستند کریسمس را در تهران جشن بگیرند رهبر انقلاب: می‌خواستند کریسمس را در تهران جشن بگیرند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رهبر انقلاب: می‌خواستند کریسمس را در تهران جشن بگیرند

رهبر انقلاب: می‌خواستند کریسمس را در تهران جشن بگیرند

خبرگزاری مهر: هم‌زمان با سالروز قیام تاریخی مردم قم علیه رژیم پهلوی در نوزدهم دی‌ماه ۱۳۵۶، هزاران نفر از مردم این شهر، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهمترین محورهای فرمایشات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

* ۱۹ دی فرصتی است برای تمجید از مردم قم. قم همان‌جایی است که سرچشمه‌ای شد برای آن شطّ جوشان حرکت و مقدمه‌ای شد برای انقلاب. قم شهر انقلاب و مرکز انقلاب و مادر انقلاب است.

*البته انگیزه‌هایی وجود دارد که فضای قم را تغییر دهند و فضا و روحیه‌ی انقلابی قم را کم‌رنگ کنند. از کید و مکر دشمن نباید غافل شد.

*بزرگان و جوانان قم باید نگذارند دست‌های خائن، نقش کانونی قم را در انقلاب کم‌رنگ کنند.

 قم سرچشمه‌ی اصلی انقلاب و حوزه‌ی قم پشتوانه‌ی معنوی برای آن حرکتی است که دنیا را تکان داد و البته ما هنوز در آغاز راهیم.

*در دهم دی‌ماه ۵۶ رئیس‌جمهور آمریکا به تهران آمد و یک نطق قرّائی در تمجید دروغ‌آمیز از محمدرضا کرد. در این نطق گفت ایران جزیره‌ی ثبات است؛ یعنی خیال آمریکا از رژیم نوکرمآب آسوده است.

* اما ۱۰ روز نشد که مردم قم علیه آن رژیم وابسته قیام کردند و با جان خود به میدان آمدند. بعد هم مردم تبریز حرکتی طوفانی کردند و حرکت‌های بعدی باعث نابودی رژیم سرسپرده شد.

* این دستگاه محاسباتی آمریکاست؛ آمریکایی‌ها به این تحلیل محاسباتی و آینده‌نگری خود می‌بالند! اینجا هم یک عده غرب‌زده پُز قدرت آمریکا را می‌دهند.

* چندی پیش هم یکی از دولتمردان آمریکایی در جمع یک مُشت تروریست و اوباش گفت امیدوار است که جشن کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران بگیرد. جشن ۲۰۱۹ چند روز پیش بود.

حتما بخوانید:  سه شهر از تصرف طالبان خارج شد

* بعضی سران آمریکا وانمود می‌کنند دیوانه‌اند که البته من این را قبول ندارم اما احمق‌های درجه یکی هستند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *