روحانی: سختی می‌گذرد، شفا دست خداست روحانی: سختی می‌گذرد، شفا دست خداست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: سختی می‌گذرد، شفا دست خداست

روحانی: سختی می‌گذرد، شفا دست خداست

خبرگزاری مهر: رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم در سال ۹۹ مشکلاتی که در سال ۹۸ با آن مواجه شدند را جبران می‌کنند، گفت: ملت ما در این روزها بیش از همیشه باید همدیگر را یاری کنند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (سه شنبه) در آئین بهره برداری از قطعات ۲ و ۳ آزادراه همت- کرج اظهار داشت: ۹۷ درصد اعتبار این پروژه در این ۶ سال تأمین و اجراشده است. این اتوبان اهمیت ویژه‌ای دارد. سال‌ها مردم از اتوبان همت که عبور می‌کردند، یک مرتبه با تابلویی مواجه می‌شدند که اتوبان تمام شده است.

وی افزود: از پس فردا یعنی از روز پنجشنبه این مسیر به روی مردم باز می‌شود.

روحانی تاکید کرد: از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها که شبانه روز مشغول کارند و جان مردم را نجات می‌دهند و در حال درمان بیماران هستند قدردانی و برای همه بیماران آرزوی شفا می‌کنیم.

رئیس‌جمهور گفت: این روزهای سخت خواهد گذشت و این غم به پایان خواهد رسید. شفا دست خداوند و آینده و عظمت کشور هم دست خداست. امسال جسم ما به دلایل بهداشتی از اماکن متبرکه فاصله دارد اما روح ما از هر سال به آنها نزدیکتر است.

وی افزود: ملت ما همیشه روزهای سخت را گذرانده است و ان‌شاالله از این روزها عبور می‌کند. مردم در سال ۹۹ مشکلاتی که در سال ۹۸ با آن مواجه شدند را جبران می‌کنند. مردم در این روزها بیش از همیشه باید همدیگر را یاری کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ایران قهرمان جام‌جهانی تکواندو شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *